۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۳۳۱۵۲۲
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت اینترنت بسیار ضعیف است. بسیاری از کار‌های اداری و اقتصادی مردم که در بستر فضای مجازی انجام می‌شود به دلیل سرعت پایین اینترنت مختل شده است.
کد خبر: ۵۷۰۱

سرعت اینترنت بسیار ضعیف است/اختلال در کار‌های مردم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سوال بنده از وزیر ارتباطات آن است که در یک مکالمه تلفنی باید چند بار ارتباط قطع شود؟

وی بیان کرد: سرعت اینترنت بسیار ضعیف است. بسیاری از کارهای اداری و اقتصادی مردم که در بستر فضای مجازی انجام می شود به دلیل سرعت پایین اینترنت مختل شده است.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی! قیمت یک کالا در مغازه های مختلف متفاوت است و اگر شما به دستگاه های نظارتی مرخصی دهید، هیچ اتفاقی نمی افتد، چرا که همین الان هم نظارتی انجام نمی دهند.

صباغیان تأکید کرد: گرانی باید مهار شود و مردم چشم انتظار ثبات اقتصادی و حل مشکل گرانی هستند. تفاوت قیمت کالاها از یک مغازه به مغازه دیگر هیچ ربطی به تحریم ها ندارد و به ضعف نظارتی باز می گردد./مهر

برچسب ها: محمدرضا صباغیان اینترنت قیمت کالاها گرانی مجلس شورای اسلامی تذکر شفاهی نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سیدابراهیم رئیسی
ارسال نظر
آخرین اخبار