۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۹۹۷۴
هلدینگ پتروفرهنگ و بانک سرمایه از مجموعه‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان در راستای هم افزایی و توسعه تعاملات در صندوق، تفاهم نامه همکاری‌های دوجانبه امضا کردند.
کد خبر: ۵۹۶۸

بانک سرمایه و هلدینگ پتروفرهنگ تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در مراسم امضا و تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین هلدینگ پتروفرهنگ و بانک سرمایه، محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، جواد زارع پور مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ، فرج اله قدمی مدیرعامل بانک سرمایه و اعضای شورای معاونان صندوق ذخیره فرهنگیان حضور داشتند.

این تفاهم‌نامه با رویکرد هم افزایی عملکردی بخش‌های مختلف صندوق ذخیره و گردش مالی درون سازمانی میان بخش‌های مذکور به امضا رسید و چشم‌انداز آن بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در جهت خدمات‌رسانی درون‌سازمانی است.

دکتر جواد زارع‌پور مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ درباره ابعاد محتلف این تفاهم‌نامه اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه تعاملات برد-برد را با بانک سرمایه آغاز کردیم و این روند به مرور زمان رو به توسعه و بهبودی می‌رود.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه بخشی از منابع مالی و نقدینگی پتروفرهنگ به بانک سرمایه منتقل می‌شود، از سوی دیگر بانک سرمایه نیز در حوزه تسهیلات و کمک‌های ارزی همچنين پیشبرد پروژه‌های هلدینگ همراهی لازم را خواهد داشت.

زارع پور با اشاره به اینکه این روند قبلا هم وجود داشته و اکنون با امضای تفاهم نامه تقویت شده است، افزود: صدور و قبول ضمانت نامه حواله‌های ارزی و نظایر آن در صورت توافق طرفین با نرخ کارمزد مربوطه حسب مورد توسط بانک قائل ارائه است.

فرج اله قدمی مدیرعامل بانک سرمایه نیز در مورد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: درآمدهای حاصل از این فعالیت‌ها پیش از این به شرکت‌های خارج از مجموعه انتقال می‌یافت اما از این پس بخشی از کارمزدهای انتقال و نگهداری فعالیت‌های پتروفرهنگ از طریق صرافی و بانک سرمایه انتقال می‌یابد.

مدیرعامل بانک سرمایه افزود: این روند موجب افزایش کارمزدها خواهد بود و درآمدزایی خوبی به ویژه برای صرافی بانک خواهد داشت و امیدوارم با اختصاص هرچه بیشتر میزان ارز تعاملات بیشتر و گام‌های مهم‌تری برای احیای بانک برداریم.

برچسب ها: تفاهمنامه تفاهمنامه همکاری بانک سرمایه صندوق ذخیره فرهنگیان
ارسال نظر
آخرین اخبار