۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۲۵۱۹۶۹
سخنگوی شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌های داوطلبان گفت: جلسات به‌صورت فشرده و پی در پی ادامه دارد و ما برابر قانون از مهلت پنج‌روزه‌ی دوم هم امکان استفاده داریم و باید از بخشی از مهلت پنج‌روزه‌ی دوم به‌علت حجم بالای پرونده‌ها، استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۰۵۸

تمدید زمان بررسی صلاحیت‌ داوطلبان/ از مهلت 5 روزه دوم استفاده می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبر 14 سیما درباره بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری بیان کرد: مهلت پنج‌روزه‌ی اولیه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز به پایان می‌رسد.

وی افزود: جلسات به‌صورت فشرده و پی در پی ادامه دارد و ما برابر قانون از مهلت پنج‌روزه‌ی دوم هم امکان استفاده داریم و باید از بخشی از مهلت پنج‌روزه‌ی دوم  به‌علت حجم بالای پرونده‌ها، استفاده کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد: تمام تلاش‌مان این است در اسرع وقت جمع‌بندی داشته و نتیجه را به ملت عزیز ایران اعلام کنیم.

طحان‌نظیف در پاسخ به این سوال که تاکنون چند پرونده بررسی شده است؟ خاطرنشان کرد: پرونده‌ی افراد تک به تک در صحن شورا مطرح می‌شود و استعلام‌های افراد انجام و نظرات اعضا بیان می‌شود و ممکن است پرونده‌ای نیاز به بررسی و پیگیری بیشتری داشته باشد و در انتهای فرآیند، نتیجه‌ی نهایی را به وزارت کشور اعلام می‌کنیم و تا اعلام نتیجه‌ی نهایی نسبت به هیچ موردی اظهار ندارم و نتیجه، یک‌جا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ تسنیم

برچسب ها: سخنگوی شورای نگهبان هادی طحان نظیف تمدید انتخابات ریاست جمهوری
ارسال نظر
آخرین اخبار