۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۲۰۷۰۰
اولین نشست ملی سه جانبه با عنوان «نقش فرش و صنایع دستی در توسعه پایدار» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۱

اولین نشست ملی سه جانبه برگزار می‌شود/ نقش فرش و صنایع دستی در توسعه پایدار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اولین نشست ملی سه جانبه که به صورت همزمان در شهرهای اهواز ، تهران و تبریز، می‌باشد با عنوان «نقش فرش و صنایع دستی در توسعه پایدار» برگزار می‌شود.

این نشست هم‌زمان با روز جهانی صنایع‌دستی و روز ملی فرش، با حضور صاحب‌نظران و فعالان برجسته در حوزه فرش و صنایع‌دستی ایران، صادرات و گردشگری وبا حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خوزستان، و بنیاد ایران‌شناسی تبریز برگزار می گردد.

این نشست در اهواز با حمایت کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خوزستان و با همکاری نمایندگی انجمن روابط عمومی خوزستان و دبیرخانه استان سال ۱۴۰۳ ، و با همراهی موزه فرش ایران،  و بنیاد ایران‌شناسی تبریز ، انجمن روابط عمومی ایران و انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند به آدرس اهواز، امانیه، خیابان لقمان، نبش خیابان سقراط ، پلاک ۱۰، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز در تاریخ دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۷ الی ۲۰ حضور بهم رسانند.



برچسب ها: فرش صنایع دستی نشست علمی
ارسال نظر
آخرین اخبار