۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۳۷۸۱۶۸
قیمت سکه که با از دست دادن حمایت ۱۳ میلیونی روند کاهشی جدیدی را شروع کرده بود، روز شنبه ۱۸ دی ماه با کاهش قیمت ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه در قیمت ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.
کد خبر: ۶۴۵۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، قیمت سکه که با از دست دادن حمایت ۱۳ میلیونی خود در هفته گذشته روند کاهشی جدیدی را شروع کرده بود، روز شنبه ۱۸ دی ماه با کاهش قیمت ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه در قیمت ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد. روز شنبه قیمت طلا در بازار‌های جهانی به ازای هر اونس با قیمتی معادل ۱۷۹۶ دلار معامله شد.

افت سکه در مسیر دلار

سکه امامی روز گذشته به مسیر کاهشی ادامه داد و با کاهش ۲۵۰‌هزار تومانی به ۱۲میلیون و ۷۵۰‌هزار تومان رسید. این در حالی است که روز جمعه قیمت طلا در بازارهای جهانی به ازای هر اونس با رشد روزانه به قیمتی معادل ۱۷۹۶دلار معامله شد.

گذشته نشان داده که قیمت این فلز گرانبها در بازار داخلی بیش از آنکه از طلای جهانی پیروی کند، تابع انتظارات داخلی و روند دادوستد اسکناس آمریکایی است. به این ترتیب، همزمان با کاهش انتظارات تورمی ناشی از انتشار اخبار و تحلیل‌‌‌های خوش‌بینانه از آینده مذاکرات هسته‌‌‌ای و احتمال احیای برجام، سکه امامی نیز با پیروی از افت نرخ دلار، به حرکت در مسیر کاهشی ادامه داد و یک قدم دیگر از مرز ۱۳میلیون تومان فاصله گرفت. کارشناسان احتمال کاهش بیشتر قیمت سکه را دور از ذهن نمی‌دانند./تجارت نیوز

برچسب ها: قیمت سکه قیمت دلار دلار
ارسال نظر
آخرین اخبار