۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۱۱۲۲۲۳
شرکت شیائومی در سال‌های اخیر محصولات و گجت‌های متنوعی به بازار فرستاده و با مانیتورهای مخصوص بازی خود به دنیای گیمینگ نیز وارد شده است. این شرکت حالا یک موس گیمینگ نیز به ترکیب محصولات خود اضافه کرده است. 
کد خبر: ۷۰۱۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، این غول فناوری چینی در یکی از وب‌سایت‌های خود از Xiaomi Gaming Mouse Lite رونمایی کرده که قرار است از قیمت تقریباً مناسب 20 دلار برخوردار باشد. این موس تنها 72 گرم وزن دارد و از کلیدهای مقاوم در برابر گرد و غبار با عمر 80 میلیون کلیک در ساخت آن استفاده شده است.

این محصول علاوه بر این، استاندارد IP54 را نیز دریافت کرده که با فراهم آوردن محافظتی عالی در مقابل جمع شدن گرد و غبار، از مشکلات ناشی از این موضوع در هنگام دابل کلیک جلوگیری می‌نماید. موس گیمینگ شیائومی Lite به حسگر اوپتیکال Pixart 3327 مجهز شده که قابلیت پشتیبانی از DPI 6200 را برای آن فراهم می‌آورد. این موس همچنین می‌تواند بین مقادیر 400، 800، 1600 DPI نیز جابه‌جا شود.

این موس سیمی سرعت 220 اینچ بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌آورد و نرخ پاسخ‌دهی 1 میلی‌ثانیه‌ای دارد که به کمک پردازنده 32 بیتی NXP آن ممکن شده است. شیائومی برای این محصول مخصوص گیمینگ خود از نورپردازی RGB نیز استفاده کرده که با ترکیب کلیدهای موس قابل تنظیم و تغییر خواهد بود.

شیائومی Gaming Mouse Lite به زودی در بازار چین عرضه خواهد شد، اما هنوز از عرضه احتمالی آن در سایر نقاط جهان اطلاعاتی منتشر نشده است./شهر سخت افزار

برچسب ها: وب سایت شیائومی گیم
ارسال نظر
آخرین اخبار