۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۵۸۸۴۳۱
شیائومی پس از معرفی در چین، از قصد خود برای عرضه Redmi Note ۱۱، ۴ G در بازار‌های بین‌المللی خبر داد. اما ظاهرا نسخه جهانی شیائومی ردمی نوت ۱۱ گوشی متفاوتی است.
کد خبر: ۴۵۷۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، به ادعای یک افشاگر، نسخه جهانی شیائومی ردمی نوت 11 4G از تراشه اسنپدراگون 680 قدرت خواهد گرفت؛ نه هلیو G88 که در نسخه چینی به‌کارگیری شد. احتمالا دلیل این تصمیم، کمبود چیپ‌های مدیاتک در خطوط تولید شیائومی است.

البته تفاوت نسخه‌های چینی و گلوبال، فقط به تراشه خلاصه نمی‌شود؛ چرا که انتظار می‌رود در بدنه و لبه‌های گوشی نیز شاهد تغییراتی باشیم و نسخه جهانی ردمی نوت ۱۱ طراحی سنتی‌تری داشته باشد. منبع ما قیمت حدودی گوشی را نیز ۲۰۰ دلار عنوان کرده است که در این صورت، شانس خوبی برای رقابت در بازار موبایل خواهد داشت.

احتمالا سایر مشخصات ردمی نوت 11 4G مشابه نسخه چینی خواهد بود. این شامل صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس 180 هرتز هم می‌شود.

نسخه چینی ردمی نوت ۱۱ با رم ۴ یا ۶ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ عرضه شد. اجزای ماژول سه‌گانه آن را دوربین‌های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه و ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. برای تماس تصویری و گرفتن عکس‌های سلفی هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با فناوری شارژ سریع ۱۸ وات و شارژ معکوس ۹ وات سازگار است. سیستم عامل اندروید ۱۱ در پوسته‌ای از MIUI 12.5، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و اسپیکرهای استریو از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند./گجت نیوز.

برچسب ها: شیائومی
ارسال نظر
آخرین اخبار