۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
تعداد بازدید: ۵۶۳۰۲
یکی از شرکت‌های فناور مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، موفق به طراحی و تولید پلتفرم خرید و فروش تضمین شده و امن برای خریداران و فروشندگان شد.
کد خبر: ۷۹۶۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، علی دانش مدیر عامل این شرکت عضو کارخانه نوآوری پارک پردیس با اشاره به گسترش استفاده از پلتفرم‌های خرید و فروش اینترنتی در کشور، گفت: از سوی دیگر سو استفاده و کلاهبرداری در این فضا نیز افزایش یافته است و ما برای رفع آن پلتفرم تضمین اپ را طراحی و روانه بازار کردیم. این پلتفرم برای تضمین سلامت معاملات حضوری و غیرحضوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانش، گفت: ایده ایجاد پلتفرم تضمین اپ، زمانی به ذهن من رسید که در سالهای گذشته وقتی یک خرید اینترنتی انجام دادم و پول را به حساب فروشنده واریز کردم، بعد از آن فروشنده نه جواب من را داد، نه کالایی برای من ارسال کرد و نه حتی پول واریزی من را برگرداند. این چنین شد که با گذشت چند ماه به کمک دوستان و همکارانم، این پلتفرم را که تضمین کننده معاملات حضوری و اینترنتی بود کلید زده و اجرا کردیم.

وی اظهار کرد: فروشندگان و خریداران در معاملات اینترنتی با چالش‌ها و دغدغه‌های فراوانی همچون عدم اعتماد خریدار به فروشنده، سوء استفاده و کلاهبرداری، عدم تطابق سفارش با کالای دریافتی، پایبند نبودن فروشنده جهت تحویل به موقع کالا، رسیدهای پرداخت تقلبی، عدم شفافیت معاملات، فیشینگ و بسیاری موارد دیگر رو به رو هستند بر این اساس اولین سرویس ما تضمین معاملات آنلاین و حضوری، برای جلوگیری از این دغدغه‌ها و مشکلات ناشی از جابه جایی‌های مالی ایجاد شده ‌است. در این بستر امن، خریدار و فروشنده که شناختی از هم ندارند، با اعتماد کامل باهم معامله می‌کنند.

مدیرعامل این شرکت فناور این محصول را یک پلتفرم و سرویس آنلاین دانست که به افرادی که به صورت حضوری یا اینترنتی قصد انجام یک معامله دارند و به هم اطمینان ندارند خدماتی را ارائه می‌دهیم و یادآور شد: روش کار این پلتفرم به این صورت است که ابتدا خریدار و فروشنده در خصوص کالا و قیمت، باهم توافق می‌کنند، سپس خریدار پول را به حساب امانی این پلتفرم انتقال می‌دهد و بعد از آن دریافت وجه را به فروشنده اعلام شده و فروشنده کالا را برای خریدار ارسال می‌کند. خریدار، دریافت کالا را در سیستم تایید می‌کند و بعد از تایید خریدار، پول به حساب فروشنده انتقال داده می‌شود.

وی تاکید کرد: خریدار و فروشنده می‌توانند تمام این مراحل را در پنل شخصی خود مشاهده کنند و اگر در هر صورتی هر کدام از دو طرف ناراضی بود، تیم پشتیبانی و حقوقی این شرکت به آن رسیدگی می‌کند./ایسنا

برچسب ها: خریداینترنتی شرکت فناوری پلتفرم
ارسال نظر
آخرین اخبار