۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۱۵۷۴۰۹
منتخب فرهنگیان استان خوزستان بیان کرد:
گورویی گفت: جرای طرح ارزش مالکانه علاوه بر افزایش اطمینان و همچنین شفافیت در عملکرد مؤسسه، بر تثبیت وضعیت حقوقی صندوق به عنوان یک نهاد خصوصی متعلق به اعضای آن نیز تاثیرگذار بوده است. 
کد خبر: ۸۰۹۷

لزوم اجرای بهتر طرح ارزش مالکانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شهاب گورویی منتخب فرهنگیان استان خوزستان با اشاره به اینکه طرح ارزش مالکانه پس از 12 سال انتظار معلمان عضو صندوق اجرایی شد، گفت: تیم مدیریتی با حضور دکتر نجف‌پور در مجموعه صندوق در اجرایی کردن طرح ارزش مالکانه نقش موثر و پررنگی داشتند و این امر باعث افزایش رضایت‌مندی کلیه‌ی اعضای صندوق شده است.

وی افزود: تحقق وعده صادق در این دوره باعث ارتقای اطمینان و اعتماد بیشتر اعضا به صندوق و رغبت اعضای فعلی جهت بالا بردن حق عضویت خود تا سقف 5 درصد شده است و این موضوع را به وضوح می‌توان در بین فرهنگیان مشاهده کرد.

گورویی تصریح کرد: اجرای طرح ارزش مالکانه علاوه بر افزایش اطمینان و همچنین شفافیت در عملکرد مؤسسه، بر تثبیت وضعیت حقوقی صندوق به عنوان یک نهاد خصوصی متعلق به اعضای آن نیز تاثیرگذار بوده است. 

منتخب فرهنگیان استان خوزستان اظهار داشت: با شفافیتی که در این دوره انجام پذیرفته، فرهنگیان عضو اعتماد بیشتری پیدا کرده و ارسال بخشنامه و اطلاع‌رسانی به سایر فرهنگیان، باعث جذب اعضای جدید و افزایش سهم‌الشرکه آنان می‌شود.

وی در خصوص اقدامات لازم برای اجرای هرچه بهتر این طرح، گفت: لازم است وضعیت اعضای انصرافی، انتقالی دائم به سایر سازمان‌ها، اخراجی‌ها، بازنشسته‌ها و اعضایی که فوت نموده‌اند مشخص شده و سهم هر کدام از این عزیزان به دقت محاسبه شود تا اعتمادی که ایجاد شده است، تقویت گردد.

گورویی در پایان نیز خاطرنشان کرد: واقعیت این است که به واسطه اجرایی شدن طرح ارزش مالکانه، فضایی از امید و نشاط در بین فرهنگیان ایجاد شده است، بنابراین پیشنهاد می‌کنم که سایر مراحل و فازهای بعدی این طرح بزرگ با سرعت بیشتری صورت پذیرد تا این فضای مطلوب حفظ شود.

برچسب ها: ارزش مالکانه فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان
ارسال نظر
آخرین اخبار