۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۱۵۹۱
وزیر گردشگری گفت: برخی آقایون مصاحبه می‌کنند که از میان ۷۰ هزار مسجد ۵۰ هزار مسجد امام جماعت ندارد. در حالی که مسئله من به عنوان وزیر گردشگری امام جماعت مساجد نیست! اصلا ما امام جماعت نمی‌خواهیم، صرفا در مساجد را باز کنید تا مردم از آن استفاده کنند. اینکه یک خطبه خوانده و انتقاد شود کافی نیست.
کد خبر: ۸۵۹۹

آقایان روحانی در مساجد را باز بگذارند تا گردشگران از سرویس بهداشتی استفاده کنند/صنعت گردشگری نیاز به تحول فکری دارد 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط به نقل از تابناک، امروز چهارشنبه (۱۳ آذر ۱۴۰۲) جلسه هیئت دولت تشکیل شد و دولتمردان با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آن‌ها پاسخ دادند. عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نیز در حاشیه این جلسه درباره سفرش به اردبیل گفت: طی سفری که به استان اردبیل داشتم مشخص شد فهم درستی از گردشگری در کشور ما وجود ندارد.

وی توضیح داد: در راستای سفر مذکور یک روحانی اظهار کرد که اردبیل با مشکل اشتغال مواجه است و کاش به جای وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر کار به اینجا سفر می‌کردند. گویی که شغل و اشتغال در کیف وزیر کار است و با حضور ایشان در استان‌های مختلف جوانان آن منطقه مشغول به کار می‌شوند.

ضرغامی ادامه داد: این در حالی است که وقتی گردشگری در یک منطقه رونق بگیرد اولین تاثیر آن اشتغال است؛ بنابراین برای ایجاد تحول در حوزه گردشگری اول باید روی تغییر رویکرد مسئولین و افراد تاثیرگذار کار شود.

صنعت گردشگری نیاز به یک تحول فکری دارد 

وی افزود: با این حساب آقایان روحانی بزرگترین خدمتی که می‌توانند به کشور کنند این است که در مساجد را باز بگذارند تا گردشگران از سرویس بهداشتی مساجد استفاده کنند. حدود ۸۷۰ مسجد و ۴۸۰ بقا متبرکه در مسیر گردشگران است که با مشکل سرویس بهداشتی مواجه است!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تصریح کرد: حال برخی آقایون مصاحبه می‌کنند که از میان ۷۰ هزار مسجد ۵۰ هزار مسجد امام جماعت ندارد. در حالی که مسئله من به عنوان وزیر گردشگری امام جماعت مساجد نیست! اصلا ما امام جماعت نمی‌خواهیم، صرفا در مساجد را باز کنید تا مردم از آن استفاده کنند. اینکه یک خطبه خوانده و انتقاد شود کافی نیست.

وی گفت: صنعت گردشگری نیاز به یک تحول فکری دارد تا پایدار بماند. البته در این دو سال اقدامات زیادی برای تحول فکری و زیرساخت و مشکلات قانونی انجام شده است تا تحولات فکری صورت بگیرد.

برچسب ها: گردشگری وزیر گردشگری امام جماعت مساجد آقایان روحانی گردشگران خارجی صنعت گردشگری
ارسال نظر
آخرین اخبار