۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۰۰۱۴۲
نمایشگاه تراکنش ایران 9 ساله شد و با در پیش گرفتن رویکردی تازه و متفاوت، به اهالی اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری فراخوان داد.
کد خبر: ۸۶۱۹

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ۵ روز مانده به برگزاری نهمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران، جزئیات برنامه‌های این رویداد با موضوع محوری «تاب‌آوری و نوآوری» در فراخوانی به اطلاع فعالان این حوزه رسید. این فراخوان و جزئیات برنامه تراکنش نهم، در سایت www.transaction.events نیز در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

بنا به این گزارش، محمدمراد بیات؛ دبیرکل رویداد بین المللی Transaction، با ارسال نامه ‏ای به مدیران عالی بانک‏ ها و شرکت‌های این حوزه، از آن ها برای حضور فعال در این رویداد مهم دعوت کرد. نهمین نمایشگاه تراکنش ایران به مدت ۳ روز، از ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هتل لاله  برگزار می‌شود.

تراکنش نهم در فضای نمایشگاهی با وسعت ۳۵۰۰ متر مربع و با تفاوت‌هایی در شکل و محتوا برپا خواهد شد. در این دوره حدود ۵۰ نشست‌ تخصصی و فرصت‌ گفتگوی B2B، با ۱۵۰ سخنران و عضو کمیته علمی، ۶۰ کارگاه معرفی محصول و با برنامه‌هایی متنوع میزبان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری است. پیش بینی می‌شود در این دوره نیز این رویداد بزرگ تخصصی مورد استقبال هزاران بازدید کننده قرار بگیرد که از قبل برای بازدید از نمایشگاه و رویدادهای جانبی آن ثبت نام کرده اند.

شرکت کنندگان در این دوره تراکنش ایران، شاهد برگزاری نشست‌های تخصصی با رویکردی نوآورانه، در کنار برپایی سه رویداد دیگر یعنی جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال و جشنواره رساله دکتری سال و حضور پررنگ جمعی از بانک ها و شرکت‌های خارجی خواهند بود. در تراکنش نهم مسئولیت هماهنگی دعوت از بانک ها و شرکت‌های خارجی را Emin Event group برعهده دارد./ فابانیوز

برچسب ها: تراکنش بانکی تراکنش های الکترونیکی نمایشگاه
ارسال نظر
آخرین اخبار