۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۵۷۵۱۴
معاون وزیر راه و شهرسازی در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قیر و آسفالت؛
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته دقایقی پیش در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۵۳۲۷

نمایشگاه بین‌المللی قیر و آسفالت افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها، بتن، سیمان و ماشین آلات وابسته دقایقی پیش در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین‌المللی با حضور حیدری، معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

حیدری، معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: در کشور چیزی حدود ۳۰۰ هزار کیلومتر انواع مختلف راه را داریم. بحث کیفیت روسازی برای راه‌ها برای وزارت راه و شهرسازی بسیار مهم است

حیدری ادامه داد: سه مسئله مهم در این خصوص مورد دغدغه ما است؛ ماشین آلات، نیروی انسانی و دیگری بحث محصولاتی است که تبدیل به آسفالت می‌شود که از مهم‌ترین محصولات بحث قیر است. کیفیت قیر برای وزارت راه و شهرسازی بسیار مهم است. کارخانه‌هایی که تولید کننده قیر هستند باید گواهینامه فنی مرکز تحقیقات را اخذ کنند. در حال حاضر کیفیت قیر در کشور کیفیت مناسبی است.

نگهداری 300 هزار کیلومتری راه‌ها نیاز به بودجه 200 همتی دارد+ ویدیو

وی افزود: در بحث ارتقای کیفیت یکی از موضوعات مهم ماشین آلات راهسازی است باید روی بحث ماشین آلات کار شود همچنین باید تلاش کنیم نوسازی ناوگان احداث افزایش پیدا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در جواب سوال خبرنگار خطوط در خصوص عوارضی که معدنکاران برای راهسازی باید دهند، مطرح کرد: معادن به دلیل ترددهایی که روی جاده‌های کشور انجام می‌دهند، در بحث ایجاد ناهمواری و خرابی تاثیرگذار خواهند بود به همین دلیل باید سهم خود را در خصوص نگهداری راه‌ها پرداخت کنند. در حال حاضر که دارای ۳۰۰ هزار کیلومتر راه در جاده هستیم، نگهداری این راه‌ها چیزی بالغ بر ۲۰۰ همت اعتبار نیاز دارد. اعتبارات بودجه‌ای جوابگوی این عددها نیست. باید به دنبال پیدا کردن روش‌های پایدار جهت بحث نگهداری راه‌ها باشیم که یکی از این موضوعات می‌تواند بحث عوارض باشد.

برچسب ها: نمایشگاه نمایشگاه بین المللی تهران
ارسال نظر
آخرین اخبار