۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۱۰۱۲۶۰
نماینده مردم تهران در مجلس گفت:رژیم صهیونیستی لکه ننگ خاورمیانه است و نگران به خطر افتادن موجودیت خود از رهگذر موفقیت توافقات وین است.
کد خبر: ۹۱۲۸

رژیم صهیونیستی نگران به خطر افتادن موجودیت خود از موفقیت توافقات وین است/آمریکادر عرصه بین المللی بی اعتبار شده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، سیدمصطفی آقامیرسلیم اظهار داشت: آمریکا راهی جز لغو تحریم‌های ظالمانه ندارد، اما از طرفی نگران آبروی خود است، اما باید در قبال برجام مسئولانه رفتار کند و برای تداوم اجرای آن تضامینی نظیر مصوبه دائمی کنگره را مطرح کند چرا که سابقه این کشور نشان داده که همیشه با ملت ایران منافقانه رفتار کرده است.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: آمریکا متوجه اشتباهات خود در زمان ترامپ در خروج از برجام شده است، چرا که این کشور در عرصه بین المللی بی اعتبار شده و در کنار وارد کردن خسارت به ایران با قلدری به دنیا این پیام را منقل کرد که من نمیخواهم به قوانین جهانی پایبند باشم.
وی با بیان اینکه ایران طاغوتی و وابسته دیگر تمام شده است گفت: آمریکا دیگر نمی‌تواند رفتار‌های مستبدانه گذشته خود را ادامه دهد، و خرده عقلی در میان بزرگان این کشور وجود دارد می‌دانند که شرایط ایران تغییر کرده است.

میرسلیم در خصوص نگرانی‌های مسئولان رژیم صهیونیستی در مورد توافق برجام نیز تصریح کرد: مساله سلاح هسته‌ای و امثال این‌ها ادعایی غیر قابل اثبات است و آن‌ها تلاش می‌کنند افکار عمومی را به گونه‌ای علیه ایران تحریک کنند تا جایگاه خود را در منطقه حفظ کنند، اما جمهوری اسلامی اصولی برای خود دارد و از آن عبور نمی‌کند و نگرانی در قبال این ادعا‌ها ندارد.

وی در پایان گفت: ما بر اساس استقلال ملی برنامه ریزی می‌کنیم و سال آینده بودجه ریزی بر این اصل پیش رفته است و در کنار این موضوع اگر طرف‌های خارجی بپذیرند که حقوق ضایع شده از ملت را به ما بازگرداند از آن استفاده خواهیم کرد در غیر این صورت بر مبنای تلاش و توان داخلی کشور را پیش خواهیم برد. /خانه ملت.

پایان پیام

برچسب ها: توافق برجام مذاکرات برجام آمریکا رژیم صهیونیستی
ارسال نظر
آخرین اخبار