۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۵۳۵۸۱۶
نماینده مجلس گفت: بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی علاقه دارند در کشور عمان کار کنند، از این رو ظرفیت بالایی برای ارتباط اقتصادی بین تهران و مسقط وجود دارد و می‌توان از این ظرفیت برای دور زدن تحریم‌ها و کاهش فشار اقتصادی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۶۶

عمان میتوانددر زمینه رفع تحریم‌ها و مذاکرات برجامی نقش آفرینی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، اصغر سلیمی با اشاره به افزایش حجم مبادلات اقتصادی بین ایران و عمان گفت: کشور عمان روابط خوبی با جمهوری اسلامی دارد و در طول تاریخ این روابط دچار خدشه نشده است، با توجه به شرایطی که در عمان حاکم است ایرانی‌های بسیاری در این کشور سرمایه گذاری کردند و واردات و صادرات را از این کشور انجام می‌دهند.

تولیدکنندگان ایرانی علاقه دارند در کشور عمان کار کنند

نماینده مردم سمیرم در مجلس اظهار داشت: بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی علاقه دارند در کشور عمان کار کنند، از این رو ظرفیت بالایی برای ارتباط اقتصادی بین تهران و مسقط وجود دارد و می‌توان از این ظرفیت برای دور زدن تحریم‌ها و کاهش فشار اقتصادی استفاده کرد.

وی ادامه داد: از آنجایی که عمان در حوزه‌های بین المللی، خلیج فارس و کشور‌های منطقه نقش میانجیگر را داشته و توانسته نظرات را به یکدیگر نزدیک کند، می‌تواند در زمینه رفع تحریم‌ها و مذاکرات برجامی نیز برای رسیدن ایران به اهدافش نقش آفرینی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت رئیسی در تلاش است با کشور‌های همسایه و کشور‌های اسلامی روابط خوبی برقرار کند، عمان یکی از کشور‌های با ظرفیت است از این رو با اقدامات خوبی که در این کشور داشته باشیم اگر سرمایه گذاری‌هایی بین دو کشور صورت گیرد می‌توانیم از طریق مسقط خط ارتباطی با کشور‌های حوزه خلیج فارس و کشور‌های دنیا برقرار کنیم. /خانه ملت.

برچسب ها: نماینده مجلس ایران عمان ایران و عمان
ارسال نظر
آخرین اخبار