۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۲۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفتگو با «خطوط» مطرح کرد:
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بررسی‌های میدانی در بازار اجاره نشان می‌دهد که نرخ اجاره در این بازار در مقایسه با آمار‌های که بانک مرکزی و یا مرکز آمار ارائه می‌دهد متفاوت و پایین‌تر است.
کد خبر: ۹۶۹۵
نویسنده : محبوبه رودسری

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط با بیان اینکه بازار اجاره تابع عرضه و تقاضا است و آمار‌های که توسط برخی از مراکز در خصوص نرخ‌های بازار مسکن و اجاره مطرح می‌شود درست و قابل‌قبول نیست، گفت: نرخ‌های که در این بازار مطرح می‌شود با نرخ‌های واقعی این بازار متفاوت است و نرخ‌ها در این بازار کمتر است.

او ادامه داد: بازار مسکن هم‌اکنون با اجرای طرح‌های مسکنی حمایتی ازجمله مسکن ملی و طرح نهضت ملی مسکن خود می‌تواند به سمت رونق و در راستای خروج از رکود حرکت کند.

تمدید مهلت ثبت‌نام طرح‌ نهضت ملی مسکن تا پایان اسفندماه

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: هم‌اکنون در استان تهران طرح‌های نهضت ملی مسکن و ثبت‌نام از متقاضیان در حال انجام است و تمدید مهلت ثبت‌نام برای مالکان هم تا پایان اسفندماه انجام‌شده است.

محبت خواه بیان اینکه در بحث پروژه‌های مسکن ملی تاکنون توانسته‌ایم در شهر‌های جدید استان تهران با همکاری بخش خصوصی به مرحله اجرای فونداسیون برسیم گفت: متناسب با پیشرفت واحد‌ها و پروژه‌های متقاضیان باید آورده خود را پرداخت کنند درصورتی‌که آورده توسط متقاضیان تکمیل نشود بنابراین سرعت اجرای پروژه کند خواهد شد.

او همچنین درباره آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن تهرانسر هم گفت: هم‌اکنون برای این پروژه در سه شیفت سازندگان در حال اجرا بوده و تمامی مشکلات برطرف شده است. همچنین مجوز‌هایی که برای اجرای آن نیاز بود صادر شده و سرعت اجرای این پروژه افزایش‌یافته است.

برچسب ها: مسکن وزارت راه و شهرسازی خلیل محبت خواه
ارسال نظر
آخرین اخبار