۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
تعداد بازدید: ۲۷۷۹۶۵
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خطوط تاکید کرد؛
محبی نجم آبادی گفت: ارز‌های دیجیتال تفکرابداعی است که توانست دنیا را دور بزند و ما نیز برای دور زدن تحریم‌ها می‌توانستیم از آن استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۷۰

بهروز محبی نجم آبادی، نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری خطوط در خصوص طرح مجلس برای ساماندهی بازار رمزارزها گفت: کشور ما از این اتفاقات رخ داده عقب مانده است و باید با مراقبت بیشتر سرمایه ها را حفظ کنیم که سرانجام آن مثل بورس نشود.

وی ادامه داد: ما در داخل کشور جوانانی داریم که می توانند متناسب با سیاست و تفکر خودمان ارز دیجیتال ایجاد کنند که باید از این سرمایه ها استفاده کنیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس عنوان کرد: بیت کوین یک تفکر و عملیات ریاضی بود که توانست با بهره گیری از انرژی و فضای الکترونیک به ثروت تبدیل شود.

محبی عنوان کرد: با توجه به اینکه کشورمان منابع طبیعی زیادی برای استفاده از انرژی های فسیلی و تجدیدپذیر دارد، می توانیم با احداث نیروگاه های تجدید پذیر و پنل‌های خورشیدی از این منابع خدادادی استفاده کنیم که بدین طریق در کنار مزارع رمز ارز، مشکل محرومیت‌ها و اشتغال در مناطق محروم را حل کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ارزهای دیجیتال تفکرابداعی است که توانست دنیا را دور بزند و برخلاف همه قواعد و قوانین موجود در جهان، عمل کند. با توجه به اینکه ما تحت فشار تحریم های اقتصادی بودیم می توانستیم از این فرصت، بهتر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه آورده ما از این طریق می تواند تا سقف 5 میلیارد دلار باشد، افزود: می توان قانون مدون، دقیق و همه جانبه برای آن داشته باشیم تا تهدیدات احتمالی مورد بررسی قرار گرفته و در مقوله پدافند غیرعامل به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رمز ارزها ضرورت استفاده دور زدن تحریم
ارسال نظر
آخرین اخبار