۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۱۰۷۹۷۷
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس: واشنگتن در تلاش است با اعمال فشار و دادن سیگنال‌های سیاسی، جمهوری اسلامی ایران که بر تحقق خواسته هایش مصمم است و خطوط قرمز برجامی‌اش را اعلام کرده دچار چالش کند.
کد خبر: ۱۰۷۰۴

تلاش آمریکا به چالش کشیدن خطوط قرمز ایران/تمیدی وضعیت اضطراری یک تاکتیک سیاسی است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، فداحسین مالکی در خصوص تمدید وضعیت اضطرار ملی آمریکا در برابر ایران، گفت: حوادث اخیر در دنیا خصوصا بحران اوکراین بر سیاست‌های آمریکا و اروپا تاثیر گذاشته و به نوعی آن‌ها را سردرگم کرده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: واشنگتن در تلاش است با اعمال فشار و دادن سیگنال‌های سیاسی، جمهوری اسلامی ایران که بر تحقق خواسته هایش مصمم است و خطوط قرمز برجامی‌اش را اعلام کرده دچار چالش کند.

وی در این راستا افزود: در واقع روز‌هایی را پشت سر می‌گذاریم که هر زمان امکان به سرانجام رسیدن برجام وجود دارد لذا تمدید وضعیت اضطرار ملی آمریکا در قبال کشورمان، صرفا تاکتیک سیاسی است، زیرا این قانون هر ساله از سوی روسای جمهور ایالات متحده انجام می‌شود و اثرگذار نیست.

تمدید وضعیت اضطرار آمریکا علیه ایران صرفا تاکتیک سیاسی است!/تیم مذاکره‌کننده ایرانی محکم ایستاده!

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها این روز‌ها باید درصدد اعتمادزایی باشند نه اینکه زمینه بی اعتمادی بیشتر را فراهم کنند، ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده ایرانی محکم ایستاده و نماینده مجلس نیز در آخرین جمع بندی با وزیر امور خارجه تاکید کردند نباید از تحقق منافع ملی چشم پوشی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد این اقدام یکجانبه مقامات آمریکا علیه کشورمان طی سالیان مختلف بیانگر رویکرد خصمانه و دشمنی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان با نظام اسلامی ایران است.

به گزارش «خطوط »، کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در بیانیه‌ای وضعیت اضطرار ملی این کشور در قبال ایران را تمدید کرد. /خانه ملت.

برچسب ها: وین گفتگوهای وین آمریکا تحریم‌های آمریکا ایران کاخ سفید
ارسال نظر
آخرین اخبار