۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۷۸۷۱۴
طی روز گذشته و امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۴

افزایش سرمایه شرکت‌های بورس و فرابورس/صدور مجوز افزایش سرمایه ۴۴۴ درصدی خپویش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، طی امروز و روز گذشته چند شرکت بورسی و فرابورسی در ارتباط با مراحل افزایش سرمایه شرکت خود اطلاع رسانی کردند، در ادامه به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۵۰ درصد قمرو


اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة شرکت قند مرودشت مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ نقدینگی شرکت و جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده و بهبود سرمایه در گردش ارائه گردید.

ثبت افزایش سرمایه ۱۹۸ درصدی سپید


با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ افزایش سرمایۀ شرکت سپید ماکیان از مبلغ ۱،۰۰۵،۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۹۹۵۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

ثبت افزایش سرمایه وساپا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ افزایش سرمایۀ شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا از مبلغ ۱۰،۶۷۵،۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۶،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۵۳۲۵۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

ثبت افزایش سرمایه ۱۴۰ درصدی پارسیان و با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ افزایش سرمایۀ شرکت بیمه پارسیان از مبلغ ۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال (از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۷۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده کحافظ با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ در اجرای ماده ۱۷ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و پیرو افزایش سرمایه شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ از مبلغ ۱،۴۶۸،۹۲۴،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۵،۱۴۱،۲۳۴،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به شرح جدول ذیل ارائه گردید.

افزایش سرمایه‌های جدید بورس و فرابورس| صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی این نماد


پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه دابور


گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت داروسازی ابوریحان از مبلغ ۹۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۱،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور ایجاد خط جدید تولید جامدات هازارد و اصلاح G.M.P برخی از خطوط تولید که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ثبت افزایش سرمایه ۱۴۳ درصدی تنوین


با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ افزایش سرمایۀ شرکت تامین سرمایه نوین از مبلغ ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه دتولید


گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت داروسازی تولید دارو از مبلغ ۸۵۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۱،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور بهبود وضعیت سرمایه در گردش و وضعیت تولید و فروش که در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده زگلدشت


با عنایت به مجوز افزایش سرمایه DPM-IOP-۹۹ A-۱۹۴ مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ در اجرای ماده ۱۷ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و پیرو افزایش سرمایه شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان از مبلغ ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، اندوخته طرح و توسعه نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به شرح جدول ذیل ارائه گردید.

افزایش سرمایه‌های جدید بورس و فرابورس| صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی این نماد


اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۳۰ درصدی وخاور


اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ هیئت مدیرة شرکت بانک خاورمیانه مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۲،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور بهبود نسبت کفایت سرمایه و افزایش سقف فردی تسهیلات و تعهدات ارائه می‌گردد.

صدور مجوز افزایش سرمایه ۴۴۴ درصدی خپویش


تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سازه پویش (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.


سرمایه فعلی: ۳۲۴،۱۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱،۴۳۹،۹۴۱،۹۴۴ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱،۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱،۴۳۹،۹۴۱،۹۴۴،۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱،۴۳۹،۹۴۱،۹۴۴،۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه: در اجرای مفاد مادة ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالا‌های ایرانی مصوب ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی و به منظور اصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۱۰ درصدی ختور


تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت رادیاتور ایران (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.


سرمایه فعلی: ۸۵۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱،۷۸۵،۰۰۰،۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱،۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱،۷۸۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱،۷۸۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد مادۀ ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی (مصوب ۱۵/۰۲/۹۸ مجلس شورای اسلامی)

صدور مجوز افزایش سرمایه وایرا


تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.


سرمایه فعلی: ۸۸۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱،۳۲۰،۰۰۰،۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱،۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱،۳۲۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱،۳۲۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: سرمایه گذاری در سهام شرکت‌های بورسی و غیر بورسی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی شاوان


تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت پالایش نفت لاوان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.


سرمایه فعلی: ۱،۱۴۳،۴۲۱،۶۰۰،۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۶،۸۵۶،۵۷۸،۴۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱،۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۶،۸۵۶،۵۷۸،۴۰۰،۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۶،۸۵۶،۵۷۸،۴۰۰،۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اجرای طرح احداث واحد‌های برج تقطیر در خلأ و قیرسازی

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی فگستر


با عنایت به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ و موافقت سازمان بورس واوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ تمدید گردید./نبض بورس.

برچسب ها: سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس ایران فرابورس
ارسال نظر
آخرین اخبار