۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۴
تعداد بازدید: ۴۱۰۵۳۳
تیم فوتبال ایتالیا با قبول شکست مقابل مقدونیه از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازماند.
کد خبر: ۱۱۵۸۴

ایتالیا ۰ – مقدونیه ۱ / حذف ناباورانه قهرمان اروپا از جام جهانی قطر؛ پرتغال در یک‌قدمی صعود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در رقابت‌های نیمه‌نهایی پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه اروپا، چهار دیدار در نقاط مختلف اروپا برگزار شد که در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال ایتالیا در استادیوم رنزو باربرا پالرمو میزبان مقدونیه بود و در عین ناباوری با دریافت گل دقایق پایانی و روی ضدحمله الکساندر تراکوفسکی در دقیقه ۹۰ شکست را پذیرا شد تا حتی به فینال پلی‌آف و دیدار با پرتغال هم نرسد و حذفی تلخ از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ داشته باشد.

این دومین دوره متوالی جام جهانی بدون لاجوردی پوشان ایتالیا خواهد بود که جهان فوتبال را در شوکی بزرک فرو خواهد برد.

این بار، اما حذف مانکن‌ها بسیار تلخ‌تر از دوره قبل بود، چراکه آتزوری به‌عنوان قهرمان یورو ۲۰۲۰ پا به این رقابت‌ها گذاشته بود و حذف قهرمان اروپا از صعود با مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر قطعاً تبعات بسیار سنگینی برای دنیای فوتبال خواهد داشت.

در دیدار مهم دیگر تیم فوتبال پرتغال موفق شد با نتیجه ۳ بر یک بر ترکیه غلبه کرده و حریف مقدونیه در فینال پلی‌آف در گروه C شود.

در گروه پلی‌آف A تیم فوتبال ولز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد اتریش بگذرد تا در فینال پلی‌آف این گروه به مصاف دیدار به تعویق افتاده اسکاتلند و اوکراین برود.

در گروه پلی‌آف B تیم فوتبال سوئد و جمهوری چک به مصاف هم رفته اند که این مسابقه اکنون در وقت‌های اضافی در جریان است. دو تیم در ۹۰ دقیقه قانونی به تساوی بدون گل دست یافتند. برده این دیدار به مصاف لهستانی خواهد رفت که به دلیل حذف روسیه مستقیماً به فینال پلی‌آف این گروه صعود کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار