۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۵۳۶۰
در سال ۱۴۰۰ با کشاورزی دانش بنیان، کشت بافتی و عناصر جذبی؛
گزارش عملکرد ۱۵ ماهه هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان در هفتاد و دومین جلسه هیات مدیره شرکت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در محل دفتر رئیس هیئت مدیره ارائه گردید.
کد خبر: ۱۱۷۷۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت وصنعت و دامپروری مغان گفت: در بزرگترین بنگاه تولیدی- اقتصادی استان اردبیل از تاریخ پانزدهم دی ماه سال تا دهم فروردین سال جاری (۱۴۰۱) بالغ بر ۱۶۲ ساعت و بیش از ۵۳۶ مصوبه داشته ایم که بالغ بر ۴۷۸ مصوبه توسط مدیریت محترم، معاونت ها، بدنه کارشناسی و پرسنلی شرکت عملیاتی و اجرا گردیده و حدود ۵۸ فقره مصوبه نیز در حال پیگیری برای اجرایی شدن است که این امر، نشانگر خرد پذیری، انسجام مدیریتی و شور و نشاط بدنه شرکت و همکاران داخلی و خارجی آن بوده است.

کشاورزی فراسرزمینی سرلوحه برنامه‌های بزرگترین بنگاه تولیدی- اقتصادی استان اردبیل

کشت و صنعت مغان پیشاپیش به استقبال نامگذاری سال ۱۴۰۱ رفته بود

قاسم محمدی اضافه کرد: امسال کاری را که مزین به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» بود، به شرحی آغاز کردیم که در سال ۱۴۰۰ پیشاپیش با کشاورزی دانش بنیان، کشت بافتی و عناصر جذبی در عمل و تنظیم تفاهمنامه‌هایی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک فناوری و سایر مراکز تحقیقاتی- دانشگاهی به استقبال نامگذاری مبارک مقام معظم رهبری رفته بودیم و در این راستا ماموریت‌هایی همچون بسیج برای مدیریت بذر کشور، تجهیز و راه اندازی نهالستان با کمک گیری از تکنولوژی و کشاورزی دانش بنیان خارج و داخل کشور به انجام رسیده است و درحال استمرار و ادامه برای افزایش تولید گوشت قرمز و ذخیره سازی استراتژیک کشور همچون کره و بذر می‌باشیم.

کشاورزی فراسرزمینی سرلوحه برنامه‌های بزرگترین بنگاه تولیدی- اقتصادی استان اردبیل

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ادامه داد: همچنین در بزرگترین بنگاه تولیدی- اقتصادی استان اردبیل برای فراهم سازی زمینه و مقدمات کشاورزی فراسرزمینی تلاش و کوشش می‌کنیم.

کشاورزی فراسرزمینی سرلوحه برنامه‌های بزرگترین بنگاه تولیدی- اقتصادی استان اردبیل

عملکرد مثبت و چشم انداز رو به توسعه کشت و صنعت مغان مرهون همدلی، انسجام و تلاش جهادی است

وی خاطرنشان کرد: ما همه این عملکرد و کارکرد‌های مثبت و برنامه‌های امیدوارکننده را با چشم انداز مثبت و رو به توسعه شرکت مدیون تلاش و کوشش شبانه روزی مدیر عامل و همدلی و انسجام مدیریتی بین اعضاء هیئت مدیره، تلاش جهادی کارکنان و کارگران و خلق ابتکارات و ظرفیت‌های کارشناسان داخلی شرکت و خارج از آن در سطح وزارت جهاد کشاورزی و مشابه آن هستیم.

قاسم محمدی در ادامه گفت: در اولین جلسه هیئت مدیره در سال ۱۴۰۱ که با حضور گرم، صمیمی و جهادی اعضای هیئت مدیره تشکیل گردید، تصمم گیری شد تا برنامه مدون، هوشمند و هدفمند همه مدیریت‌های شرکت اخذ و با حضورشان بررسی، اصلاح، تکمیل و تقویت شود تا در اجرا آثار آن مشاهده، عملیاتی و میدانی گردد. کما اینکه مقرر گردید متعاقبا خط مشی‌های مالی-برنامه‌ای تمامی مدیریت‌ها برای سنجش کارکرد فرآیندی آنان ابلاغ گردد.

کشاورزی فراسرزمینی سرلوحه برنامه‌های بزرگترین بنگاه تولیدی- اقتصادی استان اردبیل

برچسب ها: وزیر کشاورزی صادرات محصولات کشاورزی ایران تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین اقتصاد دانش بنیان 1400 نوروز 1401
ارسال نظر
آخرین اخبار