۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۱۰۲۱۹۵
رییس سازمان امور دانشجویان بر ضرورت استفاده از توان و ظرفیت دانشجویان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: مسئولان دانشگاه‌ها باید در تحقق این شعار برنامه ریزی کرده و با استفاده از توان، ظرفیت دانشجویان و نخبگان دانشگاهی، در تحقق این مهم گام‌های بلندی بردارند و الگویی برای سایر دستگاه‌ها باشند.
کد خبر: ۱۱۸۹۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، دکتر هاشم داداش پور ضمن بیان این مطلب در جلسه شورای معاونین اظهار کرد: از مدیران سازمان امور دانشجویان می خواهم با تمام ظرفیت در تحقق اهداف و برنامه های امور دانشجویی گام بردارند .

ضرورت استفاده از توان و ظرفیت دانشجویان برای تحقق شعار سال

رییس سازمان امور دانشجویان دبا اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری از معاونین و مدیران سازمان و همچنین معاونین دانشجویی دانشگاه ها خواستند با استفاده از توان، ظرفیت دانشجویان و نخبگان دانشگاهی، در تحقق این مهم گام های بلندی بردارند و الگویی برای سایر دستگاه‌ها باشند.

 وی در پایان با اشاره به برنامه های ارائه شده از سوی وزیر علوم در مجلس شورای اسلامی، از مدیران سازمان امور دانشجویان و معاونین دانشجویی دانشگاه ها در خواست کرد اهتمام جدی در عملیاتی کردن آن برنامه ها داشته باشند./روابط عمومی سازمان امور دانشجویان

برچسب ها: سازمان امور دانشجویان تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین
ارسال نظر
آخرین اخبار