۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
تعداد بازدید: ۱۸۸۷۴۹۴
ستاد فرماندهی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری کل کشور به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰
بیانیه ستاد قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری کل کشور به مناسبت ۱۳ آبان
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿ولنْ یجْعل اللّه للْکافرین على الْمؤْمنین سبیلاً﴾ (نساء: ۱۴۱)

«۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، روز سرافرازی ملت شریف و غیرتمند ایران اسلامی است که جوانان برومند این آب و خاک مقدس، پرچم مردانگی، ایثار و پرچم استقلال و آزادی و حمایت از مظلومان و مستضعفان را در جهان برافراشتند.

حوادث سه‌گانه این روز از تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ تا کشتار دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل؛ نگاه استکبارستیزی و استبدادگریزی را به‌عنوان شاخصه یک حکومت الهی و ملت امام حسینی (ع) در وجود نوجوانان، جوانان و همه اقشار مردم آنچنان رشد داده که در مسیر مبارزه افتخارآمیز، همیشه پیشاهنگ و پیشرو هستند و در حوادث اخیر در فلسطین قهرمان هم موجب عصبانیت دشمنان گشته است.

استکبار جهانی همواره با منطق زورمدارانه و دیکتاتوری رسانه‌ای خود بر آن است تا جهان را زیر سطله خویش در آورد و برای رسیدن به این مقصود شوم، مقابله جدی با اسلام ناب محمدی (ص) در سرلوحه برنامه‌های دشمنانه قرار دارد.

در این میان پاسداشت این روز باعظمت، یکی از وظایف نسل جوان امروز و آینده است تا قدرت و عظمتی را که در سایه اسلام‌ناب محمدی (ص)، وحدت و مجاهدت رزمندگان همچون طلایه دار جبهه مقاومت، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز به دست آمده، حفظ نمایند.

در این روز بزرگ، جوانان و نوجوانان کشور اسلامی ایران در سایه تعالیم اسلامی، بلوغ فکری و عقیدتی خود را وارد جریان انقلاب اسلامی کردند و اکنون نیز این بصیرت و آگاهی و آزادی خواهی و ایستادگی در برابر زور و ظالم، خار چشم دشمنان خواهد بود.

ستاد فرماندهی قرارگاه مرکزی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری کل کشور، از مردم ولایت‌مدار، انقلابی و حماسه‌ساز ایران اسلامی دعوت می‌نماید بسان حضور مدبرانه و آگاهانه خود در تمامی عرصه‌ها، اینبار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با آرمان‌های امام راحل (ره)، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و وصایای شهدای عزیز تجدید بیعت نموده و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند تا برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ پرشکوه و پرافتخار مردم این خطه ثبت شود.»
والسلام علیکم و رحمة الله
سرتیپ دوم پاسدار دکتر اسمعیل رضاجویی طباطبایی
جانشین رئیس ستاد فرماندهی قرارگاه مرکزی مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری کل کشور
برچسب ها: بیانیه مشترک قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی 13 آبان
ارسال نظر
آخرین اخبار