۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
تعداد بازدید: ۲۷۰۱۴۹
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: رکورد ترددها در سفرهای نوروزی امسال شکسته شد و میزان ترددها در نوروز به بیش از ۵۰ درصد رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۸
نویسنده : محبوبه رودسری

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه  خبری تحلیلی خطوط، با بیان اینکه میزان تردد‌ها در روز‌های آخر تعطیلات در بسیاری از محور‌ها پرحجم بوده است گفت: هم اکنون بخشی از بار ترافیکی کاهش یافته، اما همچنان در بسیاری از محور‌ها شاهد تردد پر حجم خودرو‌ها هستیم.

او با بیان اینکه همچنان از روز‌های گذشته شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های نارنجستان، الیمستان و بایجان هستیم افزود: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا هریجان در اکثر مقاطع هستیم.
او ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه رشت - قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده رودبار را دوربین‌ها نشان می‌دهد واز سوی دیگر شاهد تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) را هستیم.

محرابی نیا یادآور شد: تمامی محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با تاکید بر اینکه
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های حصارک، گلشهر، مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک وجود دارد افزود: پیش بینی می‌شود که این حجم بار ترافیکی تا پایان شب ادامه داشته باشد.

او با بیان اینکه متوسط تردد بین استانی در روز به ۲ میلیون و۲۰۰ هزار و ۲۶ وسیله نقلیه رسیده است افزود: تردد بین استانی روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ و درصد تغییر نسبت به روز قبل به ۲,۰۲۰,۳۱۲ رسیده و ۱۴ درصد کاهش داشته است.
محرابی نیا بیان کرد: درصد تغییرات تردد بین استانی از ابتدای طرح تا کنون نسبت به نوروز سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.
او اظهار کرد: بیشترین تردد بین استانی روزانه ۲,۶۴۶,۱۰۰ وسیله نقلیه ۵فروردین ماه بوده است.

محرابی نیا افزود: طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ از ۲۵ اسفند شروع شده و فردا صبح به اتمام می‌رسد و میزان تردد‌ها امسال ۵۰ درصد افزایش داشته است که یک رکورد در دو سال گذشته به شمار می‌رود.

برچسب ها: حمل و نقل جاده ای محدودیت جاده ای نوروز 1401 سفرهای نوروزی محدودیت سفرهای نوروزی سفر
ارسال نظر
آخرین اخبار