۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۱۷۵۵۳۶
گزارش منتشرشده از اداره آمار آلمان نشان می‌دهد که حدود ۳.۸ میلیون شهروند آلمانی از اینترنت استفاده نمی‌کنند.
کد خبر: ۱۲۰۳۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، برای اکثر شهروندان آلمانی، گوشی هوشمند بخشی ضروری از زندگی روزمره آن‌ها است، اما طبق داده‌های اداره آمار فدرال این کشور، حدود ۶ درصد از آلمانی‌های ۱۶ تا ۷۴ ساله (معادل ۳.۸ میلیون نفر) از اینترنت استفاده نمی‌کنند.

به تازگی این اداره بر اساس داده‌های جمع آوری شده در سال ۲۰۲۱، اعلام کرد که هر چه سن بالاتر باشد، درصد افرادی که از اینترنت استفاده نمی‌کنند بیشتر است بطوریکه درصد آن‌ها در بین افراد ۶۵ تا ۷۴ ساله به حدود ۲۱ درصد رسیده است. همچنین این درصد در سنین بین ۵۵ تا ۶۴ سال به ۸ درصد کاهش یافته است.

اداره آمار آلمان اعلام کرد که با توجه به گواهی دیجیتالی واکسیناسیون و رزرو نوبت آنلاین که اکنون در بسیاری از نقاط ضروری است، زندگی آفلاین افراد در طول همه‌گیری کرونا پیچیده‌تر شده است.

در اتحادیه اروپا، میانگین نسبت افرادی که در سال ۲۰۲۱ از اینترنت استفاده نکردند، ۸ درصد بوده است. با این حال، اداره آمار آلمان به نقل از آژانس آمار اروپا "Eurstat"، گفت که تفاوت‌های زیادی در بین کشور‌های اتحادیه اروپا وجود دارد.

در ایرلند، اسکاندیناوی، هلند و لوکزامبورگ، کمتر از ۵ درصد از افراد ۱۶ تا ۷۴ ساله هرگز از اینترنت استفاده نکردند، اما بیشترین درصد در یونان (۲۰ درصد)، بلغارستان (۱۷ درصد) و پرتغال (۱۶ درصد) ثبت شده است.

بر اساس برآورد‌های اتحادیه بین المللی مخابرات سازمان ملل (ITU)، ۳۷ درصد از جمعیت جهان هرگز از اینترنت استفاده نکرده اند (معادل حدود ۲.۹ میلیارد نفر در سراسر جهان).

برچسب ها: مردم اخبار جهان اینترنت اینترنت ماهواره ای اینترنت همراه اینترنت پرسرعت
ارسال نظر
آخرین اخبار