۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۶۲۶۵۴
رئیس فدراسیون بوکس گفت: در جوامع بین‌المللی جایگاه خود را پیدا کرده‌ایم و امیدوارم این موقعیت را حفظ و بیش از پیش ارتقا بخشیم.
کد خبر: ۱۲۲۲۰

پاداش نقدی شه‌بخش را دریافت کردیم/ بوکس ایران جایگاه  بین‌المللی خود را پیدا کرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حسین ثوری که به منظور حضور در دومین جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون بوکس آسیا راهی تایلند شده بود، روز گذشته (دوشنبه – ۲۲ فروردین) به ایران بازگشت. وی درباره این جلسه گفت: این جلسه با حضور رئیس، دبیرکل و اعضای هیئت رئیسه برگزار شد که تصمیمات مهمی از جمله انتخاب نایب رئیس در آن اخذ گردید. در خصوص تقویم کنفدراسیون بوکس آسیا، رویدادهای پیش رو، مباحث مالی و اسپانسرینگ این کنفدراسیون به بحث و تبادل نظر پرداخته شد و تاریخ برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا بزرگسالان نیز تغییر کرد.

رئیس فدراسیون بوکس کشورمان گفت: تقاضای خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در بخش پسران مطرح کردیم هرچند که همیشه رقابت‌های این رده سنی در بخش دختران و پسران هم زمان برگزار می‌شود اما درخواست کردیم که مسابقات پسران در ایران برگزار شود و بخش دختران را در کشور دیگری برگزار کنند که این موضوع در حال حاضر منوط به موافقت کنفدراسیون بوکس آسیا و وزارت ورزش و جوانان ایران است. خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته از طریق کمیته روابط بین‌الملل و مجموعه تلاش‌هایی که فدراسیون بوکس انجام داد توانستیم با تمام سختی‌ها پاداش نقدی ۲۵ هزار دلاری دانیال شه‌بخش را دریافت کنیم.

ثوری تصریح کرد: برای کمیته‌های مختلف کنفدراسیون بوکس آسیا نفرات شایسته را معرفی کردیم که امیدوارم برابر تصمیماتی که در آینده صورت می‌گیرد این عزیزان بتوانند در این کمیته‌ها حضور داشته باشند و افتخاری دیگر برای بوکس کشورمان کسب شود. بوکس ایران در جوامع بین‌المللی جایگاه خود را پیدا کرده است؛ امیدوارم با کمک، همکاری و همدلی همه عزیزان بتوانیم این موقعیت را حفظ و بیش از پیش ارتقا بخشیم و در این مسیر از پیشرفت تمام افراد لذت ببریم و اجازه دهیم همچنان اعتبار بوکس ایران پیشرفت کند. ان‌شاءالله به‌زودی شاهد درخشش بوکسورهای کشورمان در عرصه‌های مختلف المپیک، جهان و آسیا باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار