۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۶۳۱۲
شب دوم از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی به پایان رسید و منچسترسیتی و لیورپول راهی نیمه‌نهایی شدند.
کد خبر: ۱۲۳۲۵

منچسترسیتی و لیورپول با حذف اتلتیکو مادرید و بنفیکا راهی نیمه‌نهایی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، شب دوم از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو بازی به پایان رسید و منچسترسیتی و لیورپول با حذف اتلتیکو مادرید و بنفیکا راهی نیمه‌نهایی شدند.

در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه واندامتروپولیتانو میهمان اتلتیکو مادرید بود که این مسابقه جنجالی و پربرخورد درنهایت با تساوی بدون گل پایان یافت تا سیتیزن‌ها به لطف پیروزی یک بر صفر در بازی رفت، با حذف شاگردان سیمئونه، راهی نیمه‌نهایی شوند.

در دیدار دیگر تیم فوتبال لیورپول که در بازی رفت در پرتغال با نتیجه ۳ بر یک بر بنفیکا غلبه کرده بود، در بازی برگشت در ورزشگاه آنفیلد مقابل بنفیکا به تساوی ۳ بر ۳ رضایت داد.

قرمز‌های آنفیلد که در این بازی به برخی از بازیکنان اصلی و تأثیرگذار خود استراحت داده بودند، تویط کوناته در دقیقه ۲۱، فیرمینو ۵۵ و ۶۵ گلزنی کردند و گل‌های بنفیکا توسط رامو. س ۳۲، یارمچوک ۷۳ و نونز ۸۲ به ثمر رسید.

به این ترتیب چهار تیم نیمه‌نهایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های منچستریسیتی و لیورپول از انگلیس و رئال مادرید و ویارئال از اسپانیا خواهند بود که در نیمه‌نهایی منچسترسیتی با رئال مادرید دیدار خواهد کرد و لیورپول هم به مصاف ویارئال شگفتی‌ساز می‌رود.

برچسب ها: منچسترسیتی لیورپول بنفیکا اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا چمپیونزلیگ رئال مادرید ویارئال
ارسال نظر
آخرین اخبار