۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
تعداد بازدید: ۹۳۶۹۵۱
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی گفت: هیچ یک از آژانس‌های مسافرتی فعلا مجوزی برای فروش تور‌های جام جهانی را ندارند بنابراین مردم با قیمت‌های گزاف فریب فروش این تور‌ها را نخورند.
کد خبر: ۱۲۴۸۸
نویسنده : محبوبه رودسری

حرمت الله رفیعی رئیس هئیت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی در گفتگو خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط، با بیان اینکه بلیت مسابقات جام جهانی هنوز به کسی فروخته نشده است افزود: متأسفانه در بازار شاهد آن هستیم که برخی از سودجویان اقدام به فروش بلیت‌های تور جام جهانی می‌کند بنابراین باید در این زمینه مردم هوشیار باشندچراکه هنوز نرخ پرواز و یا هتل و بلیت مسابقات مشخص نشده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی توضیح داد: هم اکنون در بازار شاهد آن هستیم که ۷۰، ۸۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد، اما مردم باید در این زمینه هوشیار باشند وفریب خرید این بلیت‌ها را نخورند از سوی دیگر باید نظارت‌ها در این زمینه توسط دستگاه‌ها تقویت شده تا کلاه برداری در این خصوص صورت نگیرد.

او توضیح داد: در فضای مجازی شاهد آن هستیم که آگهی‌های در خصوص فروش تور‌های جام جهانی منتشر شده که برخی از افراد هم فریب خورده و اقدام به خریداری آن کرده اند

او با اشاره به اینکه هم اکنون قیمت بلیت هواپیمای قطر حدود ۷ میلیون تومان است که پیش بینی می‌شود قیمت بلیت هواپیما در زمان برگزاری جام جهانی متناسب با نرخ ارز افزایش یابد. افزود: نرخ بلیت تور‌های خارجی با قیمت‌های بسیار بالاتری به فروش می‌رسد.
در همین رابطه هم سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است که باید منتظر باشیم تا فیفا سیاست خود را درباره بازی‌های جام جهانی اعلام کند.
همچینن اعلام شده است که باید سهمیه ایران در خصوص تعداد تماشاگران و توزیع تماشاگران و نحوه اسکان‌ها در جام جهانی مشخص شود تا بعد آن بتوانیم در این زمینه برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

برچسب ها: مقدماتی جام جهانی قطر جام جهانی جام جهانی قطر نرخ بلیط هواپیما
ارسال نظر
آخرین اخبار