۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۱۴۹۶۱۶
خطوط بررسی می‌کند: ادامه ماجرای ممنوع‌التصویری‌ها در تلویزیون
این روزها یک بار دیگر حجم و میزان اخبار منتشر شده درباره ممنوع‌الکاری و ممنوع‌التصویری مجریان و چهره‌های تلویزیونی شدت گرفته است. موضوعی که صداوسیما را دوباره در فضای مجازی ترند کرده است.
کد خبر: ۱۲۶۷۵

جرم: اعتراض خانم گوینده به موضوعی که همه اعتراض کردند! ///// جدید جدید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ؛ بعد از سروش صحت- که خبر کنار گذاشته شدنش از برنامه «کتاب‌باز» در فضای مجازی زلزله بر پا کرد، ظاهرا نوبت به انتشار خبر ممنوع‌التصویری المیرا شریفی‌مقدم در تلویزیون رسیده است. خود این مجری البته در رسانه‌های اجتماعی دوریش از تلویزیون را به دلیل مرخصی تحصیلی عنوان کرده است!
 
جرم: اعتراض
 
رسانه‌های فرهنگی و هنری دلیل ممنوع‌التصویری المیرا شریفی‌مقدم را در تلویزیون اعتراض او به حوادثی عنوان کرده‌اند که در بازی فوتبال ایران و لبنان برای تماشاگران زن ایرانی رخ داد.
بنا بر اخبار و گزارش‌هایی که در این زمینه منتشر شده؛ توییت تند و اعتراضی المیرا شریفی‌مقدم در انتقاد از حوادث ورزشگاه امام رضا (ع) در مشهد که در بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان برای تماشاگران زن ایرانی پیش آمد، باعث حذف این مجری و گوینده خبر از آنتن تلویزیون شده است. در حقیقت، کارشناسان امور رسانه بر این باورند که المیرا شریفی‌مقدم به این دلیل برای مدتی نامعلوم از تلویزیون حذف شده است. به رغم انتشار گسترده اخباری مبنی بر ممنوع‌التصویری او، البته خود شریفی‌مقدم دوری از گویندگی را به مرخصی‌اش برای ادامه تحصیل مرتبط دانسته است.
با این حال و فارغ از این‌که چه اتفاقی رخ داده و المیرا شریفی‌مقدم به چه دلیل از تلویزیون دور شده است، تفاوتی در این قضیه ایجاد نمی‌شود که این مجری و گوینده محبوب فعلا با تلویزیون همکاری نخواهد داشت. چهره محبوبی که پیش‌تر نیز به خاطر واکنش به مسایل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی با برخوردهایی مواجه شده بود و حالا هم به دلیل اعتراض به اتفاقی که خود نهادهای دولتی نیز در اعتراض به آن سنگ تمام گذاشتند، از جام جم دور شده است و البته هنوز مشخص نیست این دوری تا چه مدت طول خواهد کشید!
 
جرم: اعتراض خانم گوینده به موضوعی که همه اعتراض کردند! ///// جدید جدید

برچسب ها: صداوسیما سازمان صداوسیما صدا و سیما اخبار چهره ها مجری تلویزیون تلویزیون
ارسال نظر
آخرین اخبار