۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۳۶۷۱۳
مهدی قائدی با توجه بیش از اندازه به مسائل غیرفوتبالی سیر نزولی را سپری می‌کند و در آستانه اخراج از شباب الاهلی امارات قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۸۰۷

طارمی در یکقدمی اخراج از امارات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مهدی قائدی که برای رسیدن به فوتبال اروپا از استقلال جدا شد و به تیم شباب الاهلی امارات پیوست دوران افول را در این تیم سپری می‌کند و سرمربی الاهلی اعلام کرده نیازی به این بازیکن ندارد.

مهدی علی درباره اینکه چرا قایدی در فهرست بازیکنان تیمش نیست و برای الاهلی بازی نمی‌کند، می‌گوید «در مورد استعداد مهدی قایدی هیچ تردیدی نیست اما دلیل نمی‌شود بازیکنی که تمام تمرکزش گردش و تفریح بوده را در لیست تیمم قرار دهم! درحال نتیجه‌گیری هستیم و به او احتیاجی نداریم.»

قائدی که به دلیل شباهت به شخصیت اول فیلم «باشو غریبه کوچک» ساخته بهرام بیضایی لقب «باشو» را از هواداران استقلال گرفته بود و همچنین به دلیل شکل بازی‌اش که تا حدودی به ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن شبیه بود به وی «نیمار» آسیا می‌گفتند پس از ترک استقلال و حضور در شباب الاهلی، شروع خوبی داشت اما آهسته آهسته اسیر زرق و برق زندگی در امارات و شهر بندری دبی شده و افت محسوسی پیدا کرده است.

ستاره سابق استقلال نه تنها از ترکیب تیم الاهلی بلکه از فهرست تیم بیرون مانده و از سوی دراگان اسکوچیچ هم به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت نمی‌شود. همسر قایدی که به ادعای برخی از رسانه‌ها، سن بیشتری از وی دارد در افت کیفی این ستاره فوتبال ایران که از ۱۹ سالگی و با پیوستن به جمع آبی‌پوشان پایتخت چهره شد، نقش داشته است. مهاجم ۲۴ ساله فوتبال ایران تمرکزش روی فوتبال کمتر شده و در مسیری حرکت می‌کند که بسیاری از بازیکنان مستعد را از چرخه بازیکنان حرفه‌ای خارج کرده است. حضور بیش از حد در فضای مجازی نشان از تغییر رویکرد لژیونر ایرانی الاهلی دارد. فیلم‌ها و تصاویری از سوی قایدی و همسرش منتشر می‌شود گویای آن است که او وقت زیادی را صرف گشت و گذار در دبی و حضور در مجتمع‌ها و برج‌های تفریحی این شهر می‌کند.

قائدی و همسرش با انتشار پست‌ها و استوری‌های مختلف در صفحه اینستاگرام خود نشان می‌دهند رو به زندگی لاکچری آورده‌اند و این موضوع بیانگر تغییر مسیر زندگی باشوی استقلالی‌هاست. او هوش و حواس خود را معطوف به مسائلی غیرفوتبالی کرده و علاوه بر تفریح و خوشگذرانی به دنبال درآمد از طریق تبلیغات در فضای مجازی است. بازیکنی که عصای دست سرمربیان استقلال بود و با بازی‌های قابل تمجید به حضور در جام جهانی امید داشت در سال حضور در جام جهانی به بازیکنی تبدیل شده که سرمربی تیم شباب الاهلی اعلام کرده احتیاجی به او ندارد.

مهاجم سابق استقلال با قراردادی پنج ساله به تیم اماراتی پیوسته اما با نمایشی که در این فصل داشته باید منتظر خداحافظی شباب الاهلی با او بود. او فوتبال را حرفه‌ای دنبال نمی‌کند و در بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا فرصت بازی نصیبش نمی‌شود تا در ویترین مهم‌ترین مسابقات باشگاهی قاره کهن دیده نشود. حاشیه بخش مهمی از زندگی قایدی شده و او به جای آنکه نقشی کلیدی در برنامه‌های تهاجمی الاهلی داشته باشد در فهرست مغضوبین سرمربی تیمش قرار دارد. اگر مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران هر چه زودتر از خواب خرگوشی بیدار نشود از تیم اماراتی دیپورت می‌شود و بیش از پیش تنزل پیدا می‌کند. بازیکنی که در ۱۸ بازی ۴ گل برای شباب الاهلی به ثمر رسانده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار