۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۱۲۱۵۵۳
سفر هفته گذشته همسر، دختر و داماد رئیس مجلس به ترکیه با واکنش تعدادی از نمایندگان مواجه شد و برخی از آن‌ها از رئیس‌مجلس حمایت کردند.
کد خبر: ۱۲۸۴۹

پروژه‌های سیاسی و امنیتی نمی‌تواند مجلس یازدهم را باز دارد/حاشیه‌ها و تخریب‌ها عادی نیست! / چیزی از ارزش‌های قالیباف کم نمی‌شود!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، سفر هفته گذشته همسر، دختر و داماد رئیس مجلس به ترکیه با واکنش تعدادی از نمایندگان مواجه شد و برخی از آن‌ها از رئیس‌مجلس حمایت کردند. از جمله: مجتبی توانگر نماینده تهران: «تجربه نشان داده است که پروژه‌های محفلی دارای اهداف سیاسی در ابتدای امر گرچه توفیقاتی دارند، ولی در بلندمدت و با فرو نشستن غبارها، در نهایت به ضرر محفل طراحان تمام خواهد شد. از رئیس مجلس انتظار می‌رود تا از پیگیری پرونده پروژه‌بگیران محفلی دست نکشد.»

محمد رشیدی نماینده کرمانشاه: «فرق است میان آن‌ها که برای حلال نسنجیده خانواده خود عذرخواهی می‌کنند و آن‌ها که همدست و شریک حرام قطعی خانواده خود هستند.»

محسن علیزاده نماینده سپیدان: «پروژه‌های سیاسی و امنیتی نمی‌تواند مجلس یازدهم را از ایستادن بر سر منافع مردم و مقابله با اقداماتی که مردم در آن‌ها جایی ندارند بازدارد. پرونده سازی و جاسوس بازی، انحراف در سیاست ورزی امروز کشور است که امیدواریم دستگاه‌های امنیتی جلوی آن را بگیرند.»

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان: «حاشیه‌ها و تخریب‌ها به نظر عادی نیست! لازم است دستگاه‌های امنیتی به سرعت درباره پرونده سازی سیاسی و امنیتی برای رئیس مجلس و تخریب او در ماجرایی که با مخالفت وی و عذرخواهی خانواده‌اش همراه بوده تحقیقات لازم را انجام داده و با عناصر پشت پرده احتمالی برخورد کنند. یا ستارالعیوب.»

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت: «اگر به اسم علی (ع)، با تمسک به عدالت علی (ع)، در شب شهادت علی (ع) به دنبال بردن آبرو از شیعه علی (ع) هستی، بدان راه ابن ملجم مرادی در پیش گرفته‌ای، اخوی!»

معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و جلفا: «ارتقای پلیس، پایه گذار پلیس زن و سامانه پلیس ١١٠، هشتمین شهردار برتر دنیا که با تکیه بر توان داخلی پروژه‌های بزرگی، چون پل صدر و تونل نیایش را انجام داد، سردار جنگ و اکنون تنها کسی که در مجلس یازدهم شایستگی ریاست مجلس را دارد! با این حرف‌ها چیزی از ارزش‌های دکتر قالیباف کم نمی‌شود!»

برچسب ها: مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی قالیباف ترکیه رئیس مجلس نمایندگان نمایندگان مجلس
ارسال نظر
آخرین اخبار