۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۵۴۷۴۲۲
همه ویروس‌هایی که در این قرن انسان‌ها را آلوده کرده‌اند، به‌ویژه ویروس‌های اخیر، مانند ابولا در آفریقا، Atrax، آنفولانزای خوکی و پرندگان را تحت تاثیر قرار داد، و در حال حاضر کووید ۱۹، همه از آزمایشگاه‌های تهیه شده و تامین مالی شده‌اند که توسط ایالات متحده آمریکا مدیریت می‌شوند و این همان چیزی است که چین را وادار به درخواست فوری، جدی و سختگیرانه برای بررسی کرد.
کد خبر: ۱۳۲۱۳

آمریکا چگونه بدون یک گلوله دنیا را می‌کشد؟/روانه کردن پرندگان مهاجردیجیتالی حامل کپسول میکروب و تراشه به کشورها!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نماینده روسی اسناد و مدارکی را در گزارش جلسه تحویل داد که موارد زیر را تأیید می‌کند:
- بودجه رسمی پنتاگون برای برنامه آشکار تسلیحات بیولوژیکی در اوکراین
- اسامی افراد و شرکت‌های آمریکایی متخصص در شواهد و مدارک مربوط به این برنامه
- مکان آزمایشگاه‌ها در اوکراین و تلاش‌هایی که تاکنون برای پنهان کردن شواهد انجام شده است.

اطلاعیه غافلگیرکننده دیگر نماینده روسیه در محل آزمایشگاه‌های آمریکایی سازنده و آزمایش کننده سلاح‌های بیولوژیک در ۳۶ کشور جهان (۱۲ کشور بیشتر از جلسه قبل).
نماینده روسیه بیماری‌ها و اپیدمی ها، راه‌های انتشار آنها، کشور‌هایی که در آن‌ها آزمایش می‌شوند و زمان و مکان انجام آزمایش‌ها با یا بدون اطلاع دولت‌های این کشور‌ها را شناسایی می‌کند.
نماینده روسی علناً تأیید کرد که در میان آزمایشات و آثار بجا مانده، ویروس مسئول بیماری همه گیر فعلی و تعداد زیادی خفاش برای انتقال این ویروس است.
آمریکا تبعید شده است، فرانسه و انگلیس با آن متحد هستند (و پژواک در بین مردمان این کشور‌ها بسیار خشن است) و آن‌ها تحت فشار روانی که بیماری همه گیر بر همه گذاشته است، تمایل دارند این داستان را باور کنند.
سازمان بهداشت جهانی اطلاع خود از وجود آزمایشات بیولوژیکی در اوکراین را رد می‌کند، اما تمام اطلاعات ما می‌گوید که آن‌ها آزمایشگاه‌های تحقیقات پزشکی برای مبارزه با بیماری‌ها هستند (و روسیه با مدارک و شواهد مکاتبات منظم و بازدید کارشناسان سازمان بهداشت را ثابت می‌کند) آزمایشگاه‌های مشکوک آمریکایی در سراسر جهان
چین تا زمانی که شما انکار می‌کنید و به بی گناهی خود اطمینان دارید به همه حمله می‌کند. چرا بشدت از انجام تحقیقات توسط متخصصان برای کشف حقیقت به خصوص با اسناد و مدارک قانع کننده امتناع می‌کنند؟

برای کسانی که می‌خواهند بدانند پرنده‌های شماره گذاری شده چیست و چگونه آمریکا بدون یک گلوله دنیا را میکشد؟ همین اطلاعات است...!

پرندگان کشتار جمعی

 روسیه انتظار نداشت که به عنوان بخشی از عملیات نظامی خود در اوکراین، پرندگان شماره گذاری شده توسط آزمایشگاه‌های بیولوژیکی و باکتری شناسی در اوکراین را که توسط ایالات متحده آمریکا حمایت مالی و نظارت می‌شود، کشف کند.

سازمان بهداشت جهانی رد می کند/روسیه با مدارک و شواهد ثابت می کند!

اما پرندگان شماره دار کدامند؟!

پس از مطالعه مهاجرت پرندگان و مشاهده آن‌ها در فصول سال، متخصصان محیط زیست و جانورشناسان می‌توانند مسیری را که این پرندگان هر ساله در سفر فصلی خود طی می‌کنند، از جمله پرندگانی که از کشوری به کشور دیگر یا حتی از قاره‌ای به قاره دیگر سفر می‌کنند، بشناسند.
در اینجا نقش نیرو‌های اطلاعاتی یا طرف‌هایی که نقشه شیطانی را حمل می‌کنند مطرح می‌شود. گروهی از این پرندگان مهاجر دستگیر شده، دیجیتالی می‌شوند و یک کپسول میکروب و حامل یک تراشه برای کنترل از طریق رایانه در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، سپس آن‌ها را رها می‌کنند تا به آن‌ها ملحق شوند. پرندگان مهاجر به کشور‌هایی که در آن آسیب برنامه ریزی شده است.
مشخص است که این پرندگان مسیری را از دریای بالتیک و خزر به سمت قاره آفریقا و آسیای جنوب شرقی و دو پرواز دیگر از کانادا به آمریکای لاتین در فصل بهار و پاییز طی می‌کنند. از طریق ماهواره‌ها مکان دقیق آن‌ها مشخص شود، مثلاً اگر بخواهند آسیب ببینند، مثلاً در سوریه یا مصر، سرسره از بین می‌رود که پرنده در آسمان آن‌ها وارد می‌شود، پرنده را می‌کشند که حامل اپیدمی است، بنابراین بیماری‌ها در آن کشور یا آن کشور پخش می‌شوند... بدین ترتیب کشور حریف بدون هیچ هزینه نظامی، اقتصادی و سیاسی شکست خورده است.
شماره گذاری پرندگان مهاجر از نظر حقوق بین الملل جرم تلقی می‌شود، زیرا پرندگانی هستند که در آسمان و هوای کشور‌های دیگر نفوذ می‌کنند و در صورت تامین میکروب برای آن‌ها این پرنده به یک سلاح کشتار جمعی تبدیل می‌شود؛ بنابراین در حقوق بین الملل استفاده از پرندگان برای حملات مرگبار به دشمن امری ممنوع شمرده شده و هر کس مرتکب چنین عمل غیراخلاقی و غیر انسانی شود به مجازات متحدانش محکوم می‌شود.
روس‌ها کارت فشار قوی دارند، وقتی می‌گویند پرنده‌ها را گرفتیم، به معنای دست قرمز است و تمام جزئیاتی که در آن وجود دارد محکومیت قاطع است. این امر مستلزم این است که ما در مورد این احتمال فکر کنیم که همه ویروس‌هایی که در این قرن انسان‌ها را آلوده کرده‌اند، به‌ویژه ویروس‌های اخیر، مانند ابولا در آفریقا، Atrax، آنفولانزای خوکی و پرندگان را تحت تاثیر قرار داد، و در حال حاضر کووید ۱۹، همه از آزمایشگاه‌های تهیه شده و تامین مالی شده‌اند که توسط ایالات متحده آمریکا مدیریت می‌شوند و این همان چیزی است که چین را وادار به درخواست فوری، جدی و سختگیرانه برای بررسی کرد با ظهور ناگهانی کرونا، این احتمال وجود دارد که آمریکا از پرندگان مهاجر برای کشتار در چین استفاده کند.

سازمان بهداشت جهانی رد می کند/روسیه با مدارک و شواهد ثابت می کند!

برچسب ها: شورای امنیت شورای امنیت سازمان ملل سازمان بهداشت جهانی جنگ اوکراین و روسیه روسیه آمریکا ایالات متحده آمریکا دولت چین تراشه چین جنگ اوکراین اوکراین حمله روسیه به اوکراین کشورها رسانه دیجیتال میکروب کرونا ا میکرون تراشه تراشه کامپیوتر
ارسال نظر
آخرین اخبار