۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۱۸۵۵۲۲
قرمز‌های آنفیلد رؤیای ۴ گانه را در سر دارند؛
تیم فوتبال لیورپول مانند فینال جام اتحادیه، با غلبه بر چلسی در ضربات پنالتی فاتح جام حذفی انگلیس شد.
کد خبر: ۱۴۰۲۲

لیورپول با غلبه بر چلسی فاتح جام حذفی انگلیس شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم فوتبال لیورپول مانند فینال جام اتحادیه، با غلبه بر چلسی در ضربات پنالتی فاتح جام حذفی انگلیس شد.

در این دیدار که در ورزشگاه ومبلی برگزار شد، دو تیم در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه و دو وقت اضافی ۱۵ دقیقه‌ای به تساوی بدون گل رضایت دادند تا قهرمان جام حذفی نیز مانند جام اتحادیه امسال با ضربات مرگبار پنالتی مشخص شود.

جالب اینکه فینال جام اتحادیه نیز بین همین دو تیم لیورپول و چلسی برگزار شده بود که قرمز‌های آنفیلد با غلبه بر آبی‌های شهر لندن فاتح آن جام شده بودند.

لیورپول در ضربات پنالتی موفق شد حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۵ شکست داده و برای هشتمین بار قهرمان جام حذفی انگلیس شود.

از نکات قابل توجه این دیدار مصدومیت محمد صلاح ستاره مصری لیورپول تنها سه هفته مانده به فینال حساس لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در ورزشگاه پارک دِ پرنس پاریس بود.

لیورپول با فتح این جام، دومین جام این فصل خود را کسب کرد تا همچنان در رؤیای فتح ۴ گانه باقی بماند. قرمز‌های انفیلد در صورت غلبه بر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا و همچنین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، به نخستین باشگاهی اروپا تبدیل می‌شوند که ۴ گانه را کسب خواهد کرد.

همچنین جردن هندرسون به نخستین کاپیتان تاریخ لیورپول تبدیل شد که به همراه قرمز‌ها ۶ جام قهرمانی مختلف را بالای سر می‌برد.

برچسب ها: لیورپول چلسی محمد صلاح جام حذفی انگلیس قرمزهای آنفیلد
ارسال نظر
آخرین اخبار