۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۲۹۲۵۲۱
مزایده کارگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس انجام شد ولی به نتیجه دلخواه نرسید.
کد خبر: ۱۴۲۰

مزایده کارگزاری پرسپولیس برنده نداشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مزایده کارگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس انجام به نتیجه دلخواه نرسید؛ چراکه در پایان مهلت قانونی مزایده، قیمت‌های پیشنهادی مورد موافقت باشگاه قرار نگرفت.

سایت باشگاه پرسپولیس در همین زمینه اعلام کرد:  براساس ملزومات قانونی و همچنین خواسته هواداران مبنی‌بر انتخاب کارگزار و اسپانسر از طریق مزایده، به انجام این کار اقدام شد و در مهلت تعیین‌شده، تعدادی از شرکت‌ها به دریافت پاکت برای شرکت در مزایده اقدام کردند. ارائه پیشنهاد و تقدیم پاکت تا ساعت 19 روز هشتم آبان به پایان رسید؛ اما ارقام پیشنهادی نظر باشگاه را تأمین نکرد.

همچنین اعلام شد: این بررسی در روزهای نهم و دهم آبان ماه نیز انجام و تصمیم نهایی اخذ شد و به این ترتیب اعلام می‌شود مزایده کارگزاری پرسپولیس برنده نداشت.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با طی مراحل قانونی ترک تشریفات، انتخاب کارگزار یا اسپانسر خود را از طریق مذاکرات مستقیم انجام خواهد داد. برای این منظور شرکت‌هایی به‌عنوان طرف مذاکره در نظر گرفته شده‌اند، ضمن آن که افراد حقیقی و حقوقی که فکر می‌کنند می‌توانند نظر باشگاه را جلب کنند، برای این منظور شانس خواهند داشت.

همچنین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، در این مدت که مزایده جریان داشت، باشگاه زمان را از دست نداد. چنان‌که مشاهده شد در این زمان به کسب درآمد از فضاهای موجود در حوزه اسپانسرینگ و تجارت الکترونیک اقدام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار