۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۵۹۶۷۳۱
نماینده مردم اهواز در مجلس تاکید کرد: همیشه باید صف مردم را که از ناحیه فشار‌های اقتصادی، مطالباتی دارند با صف کسانی که بدخواه این نظام و کشور هستند، جدا کرد.
کد خبر: ۱۴۳۷۳

 آزادسازی قیمت‌ها به شکل درست اجرا شود/دشمنان کشور و ملت به دنبال ایجاد بحران هستند! 

سید کریم حسینی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی خطوط در خصوص به رسمیت شناختن حق اعتراض مردم، گفت: مطالبات مردم خصوصا مطالباتی که در رابطه با حق و حقوق شهروندی آن‌ها و مسایل معیشتی است، باید با منطق جواب داده شود و مسوولین صدای تجمعات اخیر را شنیده و به آن پاسخ داده‌اند.
وی ادامه داد: در برخی از تجمعات، افرادی در کنار مردم قرار می‌گیرند که وقتی دست به اقدامات خلاف قانون می‌زنند باید با آن برخورد شود. دشمنان این کشور و ملت ساکت ننشستند و به دنبال این هستند که از کمترین مطالبه مردم، بحرانی را ایجاد کنند؛ اما مسوولین اعتقاد دارند که مطالبات مردم باید پیگیری شود و مجلس به عنوان نماینده مردم، اعتراضات بحق انها را دنبال کرده و از مسوولین ذی‌ربط پاسخ می‌خواهیم.
حسینی اظهار داشت: خواستار این هستیم که آزادسازی قیمت‌ها به شکل درست اجرا شود و گرانی کالا‌هایی که غیر از کالا‌های مشمول ارز 4200 تومانی است، بررسی و با عاملان گرانی برخورد جدی صورت بگیرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس افزود: همیشه باید صف مردم را که از ناحیه فشار‌های اقتصادی، مطالباتی دارند با صف کسانی که بدخواه این نظام و کشور هستند جدا کرد.

برچسب ها: سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز افزایش قیمت اعتراضات مردمی حذف ارز ترجیحی
ارسال نظر
آخرین اخبار