۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۸۹۷۶۶۵
دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اروپا از حساسیت و جذابیت زیادی برخوردار است و بدون شک مصاف میلان با پورتو به خاطر حضور مهدی طارمی در تیم پرتغالی از اهمیت زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۱۴۶۱

لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته اول دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانا اروپا با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد.

در گروه A پاری سن‌ژرمن با 7 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های منچسترسیتی، کاوب بروژ و لایپزیک با 6، 4 و بدون امتیاز دو تا چهارم هستند. پاری‌سن ژرمن در خانه لایپزیک به میدان می‌رود و در این بازی لیونل مسی را در اختیار ندارد. پیروزی برای پاریسی های به معنای صعود این تیم به دور بعدی خواهد بود مگ آنها منچسترسیتی نتواند مقابل کلوب بروژ برنده شود.

جدال‌های گروه‌ B از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است. میلان که امتیازی ندارد مقابل پورتو 4 امتیازی بازی می‌کند. اگر شاگردان استفانو پیولی موفق به شکست بازیکنان تیم سرجیو کونسیسائو نشوند شاید وداه زودهنگامی برای روسونری رقم بخورد. مهدی طارمی که در بازی رفت پاس گل داد امشب تلاش خواهد کرد تا نسخه میلان را بپیچد. در بازی دوم این گروه لیورپول 9 امتیازی میزبان اتلتیکو مادرید 4 امتیازی خواهد بود. پیروزی در این بازی برای لیورپول به معنای صعود قطعی این تیم است و در مقابل شکست کار را برای شاگردان یورگن کلوپ سخت می‌کند.

آژاکس با 9 امتیاز صدرنشین گروه C محسوب می‌شود و به دنبال پیروزی دیگری مقابل دورتموند 6 امتیازی خواهد بود. بازی رفت 4 بر صفر به سود نماینده هلند شد و در بازی امشب ارلینگ هالند به دلیل مصدومیت برای دورتموند بازی نخواهد کرد. در دیگر بازی این گروه اسپورتینگ لیسبون که در دیدار قبلی مقابل بشیکتاش 4 بر یک برنده شد در دیدار برگشت امید به شکست نماینده بدون امتیاز ترکیه دارد تا 6 امتیازی شود و با انگیزه بیشتری در دو بازی اینده به میدان برود.

رئال مادرید در گروه D موفق به کسب 6 امتیاز شده تا به لطف تفاضل بهتر بالاتر از شریف تیراسپول قرار بگیرد. شاگردان کارلو آنچلوتی در دور رفت مقابل شاختار دونتسک یک امتیازی 5 بر صفر برنده شدند و با کسب پیروی در بازی امشب گام بلندی را برای صعود به مرحله بعدی بر می‌دارند. شریف تیراسپول نیز میزبان اینتر 4 امتیازی است. تیم برنده این مسابقه به 3 امتیاز حیاتی دست یافته و با امیدواری بسیار زیادی دو بازی بعدی را برگزار می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار