۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۲۹۸۶۹۷
روز نخست لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان برگزار شد و نفرات برتر دسته‌های 55 و 61 کیلوگرم مشخص شدند.
کد خبر: ۱۵۶۳

برترین‌های دو دسته 55 و 61 کیلوی لیگ‌ برتر وزنه‌برداری مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، روز نخست مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و نفرات برتر دسته‌های ۵۵ و ۶۱ کیلوگرم مشخص شدند.

در دسته 55 کیلوگرم، پیمان دهقانی از تیم فولادین ذوب در حرکت یک‌ضرب وزنه ۹۰ کیلوگرم، در دوضرب ۱۲۶ کیلوگرم و در مجموع ۲۱۶ کیلوگرم را بلند کرد و مقام نخست را از آن خود کرد. حسن گلپرور از تیم ذوب‌آهن اصفهان در حرکت یک‌ضرب وزنه ۹۴ کیلوگرم، در دوضرب ۱۲۱ کیلوگرم و در مجموع ۲۱۵ کیلوگرم را بلند کرد و در جایگاه دوم ایستاد. محمد اصغرنژاد از تیم ذوب‌آهن اصفهان هم در حرکت یک‌ضرب وزنه ۹۵ کیلوگرم، در دوضرب ۱۱۳ کیلوگرم و در مجموع ۲۰۸ کیلوگرم را بلند و جایگاه سوم را کسب کرد.

در دسته ۶۱ کیلوگرم نیز حافظ قشقایی از تیم ذوب‌آهن اصفهان در حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۱۵ کیلوگرم، در دوضرب ۱۵۱ کیلوگرم و در مجموع ۲۶۶ کیلوگرم را ثبت کرد و به مقام نخست رسید. مجید عسکری از تیم فولادین ذوب در حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۱۲ کیلوگرم، در دوضرب ۱۵۰ کیلوگرم و در مجموع ۲۶۱ کیلوگرم را به ثبت رساند و حائز رتبه دوم شد. مهدی امیری از تیم عقاب نیز در حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۱۱ کیلوگرم، در دوضرب ۱۱۹ کیلوگرم و در مجموع ۲۳۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در جایگاه سوم ایستاد.

تیم‌های ملی حفاری، ذوب‌آهن اصفهان، مناطق نفت‌خیز جنوب، نیروی زمینی ارتش، فولادین ذوب آمل، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند در لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان امسال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار