۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۱۳۱۳۶
این روزها مربیانی تصمیم به هدایت استقلال گرفته‌اند که در قواره چنین جایگاهی نیستند.
کد خبر: ۱۵۷۶۹

رویای بزرگ برای مربیان کوچک؛ نیمکت استقلال فراتر از برخی نام‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، استقلال در فصلی که با ثبت رکوردهای جورواجور توانست بعد از سال‌ها عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد خیلی راحت سرمربی خود را از دست داد تا در فصل نقل و انتقالات به جای اینکه به دنبال جذب بازیکن باشد به فکر جانشین مناسب برای فرهاد مجیدی است.

گزینه اول باشگاه استقلال برای جانشینی مجیدی کسی نبود جز جواد نکونام که، مسائل مالی، موفقیت با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا و رویای مربیگری در لالیگا، اجازه نداد این مربی فعلا به استقلال بیاید. با منتفی شدن حضور نکونام در استقلال حالا مربیان زیادی پیدا شده‌اند که خود را لایق سرمربیگری آبی‌پوشان می‌دانند.

از رضا عنایتی گرفته تا سید مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و ساکت الهامی که در کارنامه کل آنها هیچ موفقیتی در سطح لیگ برتر ایران دیده نمی‌شود. هر یک از این مربیان قابل احترام هستند اما شاید بهتر باشد این مربیان امیدوار به نیمکت آبی‌ها سرنوشت محمود فکری و علیرضا منصوریان را در استقلال ببینند و فقط به این فکر نکنند که چون مجیدی توانسته استقلال را قهرمان کند ما هم می‌توانیم!

مطرح شدن نام این نفرات برای نیمکت استقلال هجمه سنگینی را از سوی هواداران این تیم علیه مصطفی آجورلو در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده که باعث شده مدیرعامل آبی‌پوشان به نوعی قید مربی ایرانی را زده و به فکر جذب مربی خارجی یا حداقل دو ملیتی باشد.

قطعا نفرات نامبرده مربیان کوچکی برای نیمکت بزرگ استقلال هستند و قرار نیست هر مربی که سابقه چند فصل بازی در این تیم و ۶ ماه سرمربیگری داشته باشد خود را شایسته سرمربیگری استقلال بداند.

برچسب ها: استقلال باشگاه استقلال سرمربی فوتبال
ارسال نظر
آخرین اخبار