۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۲۰۰۳۸۶
آرامی در گفتگو با خطوط بر استفاده از فرصت جام جهانی ۲۰۲۲ تاکید کرد!
نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جام جهانی قطر و استفاده از این فرصت برای کسب درآمد در مناطق آزاد کیش و قشم گفت: یک فرصتی در قشم، کیش و مناطق آزادی داریم که در جنوب کشور هستند و می‌توانند باعث درآمدزایی خوبی در این مقطع شوند.
کد خبر: ۱۷۳۸۹

امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/ قشم خیلی با کیش فاصله دارد !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، منصور آرامی با ابراز تاسف از اینکه امکانات در اندازه ای نیست که بتوانیم نهایت بهره برداری را از فرصت جام جهانی قطر ببریم، گفت: یک سری زیر ساز طبیعی و معمولی داریم، اما با ایده آل‌ها فاصله بسیاری دارد.
وی با اعلام اینکه تا به حال چنین شرایطی نداشتیم، گفت: برای اولین بار است که در قالب جام جهانی می‌خواهد فرصتی فراهم شود، به همین دلیل باید خیلی تلاش بشود و نباید فرصت را از دست بدهیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه می توانیم فضا‌ها را برای پذیرایی از گردشگران ورزشی جام جهانی فراهم کنیم، گفت: شاید عده‌ای به زیرساخت از لحاظ عمرانی تاکید داشته باشند و از جاده و هتل سخن بگویند، اما فرایند‌ها خیلی مهمتر است.امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/قشم خیلی با کیش فاصله دارد!
وی با تاکید بر اینکه نحوه ورود و خروج مسافران، پروازها، حمل و نقل دریایی و بسیاری موارد دیگر خیلی مهم است، گفت: همه این‌ها باید وسیع و روان شود.
آرامی با اعلام اینکه هر کسی که از آن ور دنیا بلند می‌شود به ایران می‌آید، می‌خواهد اینجا جاذبه ویژه‌ای ببیند، گفت: حداقل این است که باید جاذبه گردشگری کشورمان از جاذبه‌های سایر کشور‌های همسایه قطر بیشتر باشد، به همین دلیل است که تاکید دارم کار سختی در پیش رو داریم و ساده نیست.
وی ایده استفاده از جام جهانی برای جذب گردشگر و رونق اقتصادی را ایده خوبی دانست و گفت: هنگامی که این همه میهمان از دیگر کشور‌ها برای دیدن بازی‌های فوتبال در قطر می‌آیند و امکان اسکان در کشور قطر را ندارند و باید به دیگر کشور‌ها بروند، ایران باید آمادگی پذیرایی و کسب درآمد داشته باشد.

امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/قشم خیلی با کیش فاصله دارد!
نماینده بندرعباس ایده خدمات دادن به گردشگران ورزشی و معرفی کردن ظرفیت‌های کشورمان را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: باید بتوانیم از این فضا و فرصتی که فراهم آمده استفاده کنیم و البته باید از جام جهانی قطر برای جذب گردشگر استفاده کنیم، اما واقعا هنوز به آن مرحله از رشد و مرحله بلوغ اجرایی نرسیده‌ایم که این فضا را فراهم کنیم.
وی با تاکید بر اینکه خیلی نسبت به استفاده کشورمان از فرصت پیش آمده خوشبین نیستم، گفت: باور ندارم که بتوانیم از این فضا به خوبی استفاده کنیم، علتش هم این است که در این زمینه کاری نکرده ایم و در حالی که مدت کمی تا جام جهانی باقی مانده، دستمان خالی است.
آرامی با اعلام اینکه تصمیم گرفته ایم اندکی گردشگر ورزشی به ایران بیایند، گفت: کسانی هستند که به ایران علاقمند هستند و می‌خواهند جاذبه‌های گردشگری را ببینند، اما سوال اینجاست که چه کرده ایم؟ قشم خیلی با کیش فاصله دارد البته در کیش از قبل کار شده بود، در حالی که قشم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

 

امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/قشم خیلی با کیش فاصله دارد!امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/قشم خیلی با کیش فاصله دارد!امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/قشم خیلی با کیش فاصله دارد!امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/قشم خیلی با کیش فاصله دارد!امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/قشم خیلی با کیش فاصله دارد!امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/قشم خیلی با کیش فاصله دارد!امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/قشم خیلی با کیش فاصله دارد!امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/قشم خیلی با کیش فاصله دارد!امکانات ناچیز برای بهره برداری از جام جهانی/قشم خیلی با کیش فاصله دارد!

برچسب ها: جام جهانی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منطقه آزاد کیش جامعه هتلداران کیش جزیره کیش قشم حمل و نقل ایجاد زیرساختها توسعه زیرساختی ارتقای زیر ساخت ها
ارسال نظر
ناشناس
۱۵:۳۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۱
مطلب بجایی بود
ایده خوب است اما آن را به عمل تبدیل کردن هزینه های زمانی و مالی و مهمتر از آنها برنامه ریزی و مدیریتی دارد که از عهده هر صاحب ایده ای برنمی آید.
آخرین اخبار