۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۱۳۴۲۱۶
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به مطالبات مردم به موقع پاسخ صادقانه داده شود تا صنوف و اقشار مختلف مجبور نشوند برای استیفای حقوق خود به کف خیابان بیایند.
کد خبر: ۱۷۸۲۷

شکاف و فاصله بین مردم و مسئولان کاهش یابد!/ما نباید تحت تأثیر اتفاقات و مطالبات کف خیابان تصمیم گیری کنیم

مهدی عسگری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خطوط با تاکید بر اینکه باید مطالبات بحق مردم پیگیری شود، اظهار داشت: در نظام حکمرانی باید حسگر‌هایی وجود داشته باشد تا مطالبات اصلی مردم به موقع تشخیص و به آن پاسخ مناسب داده شود.صنوف و اقشار مختلف نباید به کف خیابان بیایند!/مردم باید آزادانه مطالبات خود را مطرح کنند!

مردم باید بتوانند در بستر قانونی و به صورت آزادانه مطالبات خود را مطرح کنند و نهاد‌های مردمی و دستگاه‌هایی مانند مجلس باید پرچمدار مطالبات مردم باشند و خواسته‌های آنان را پیگیری کنند. اگر این اتفاق بیفتد، اعتراضات مردم در خیابان‌ها کاهش پیدا می‌کند و دشمنان هم نمی‌توانند از مطالبات بحق مردم ما سوء استفاده کنند



وی بیان کرد: در واقع باید به مطالبات مردم پاسخ صادقانه داده شود و به آنان گفته شود که در چه بازه زمانی امکان تحقق فلان مطالبه وجود دارد یا اینکه باید به مردم توضیح داده شود که تحقق این مطالبه با چه موانع و محدودیت‌هایی روبرو است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید به مطالبات مردم پاسخ به موقع و صادقانه دهیم. صنوف و اقشار مختلف نباید مجبور شوند برای استیفای حقوق خود به کف خیابان بیایند و در صورتی که به موقع مطالبات مردم تشخیص داده شود، این اتفاق نمی‌افتد و به موقع به خواسته‌های مردم پاسخ مناسب داده می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: برای پیگیری به موقع مطالبات مردم لازم است شکاف و فاصله بین مردم و مسئولان همه دستگاه‌ها کاهش یابد. هر دستگاهی باید متناسب با جامعه هدف خود مطالبات را در نظر گیرد و پیگیری کند. برای مثال، آموزش و پرورش باید مطالبات معلمان و بازنشستگان را بداند، به موقع پیگیری کند و در دولت هم مطرح شود تا آن موضوع در اولویت دولت هم قرار گیرد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای پیگیری به موقع مطالبات مردم لازم است شکاف و فاصله بین مردم و مسئولان همه دستگاه‌ها کاهش یابد. هر دستگاهی باید متناسب با جامعه هدف خود مطالبات را در نظر گیرد و پیگیری کند. برای مثال، آموزش و پرورش باید مطالبات معلمان و بازنشستگان را بداند، به موقع پیگیری کند و در دولت هم مطرح شود تا آن موضوع در اولویت دولت هم قرار گیرد.

عسگری تصریح کرد: ما نباید تحت تأثیر اتفاقات و مطالباتی که در کف خیابان رخ می‌دهد، تصمیم گیری کنیم. نباید رویه به گونه‌ای باشد که فقط برای هر فرد و صنفی که به کف خیابان آمد، به سرعت تصمیم گیری و مشکلاتش حل شود. ما باید به موقع به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی که بتوانیم در جامعه اعتماد ایجاد کنیم، مردم می‌دانند که حرف آنان به موقع شنیده و به آن پاسخ داده می‌شود. اگر به موقع به خواسته‌های مردم پاسخ داده شود، دیگر دشمنان نمی‌توانند بر مطالبات بحق مردم ما سوار شوند و از آن بستر اهداف خودشان را پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: مردم باید بتوانند در بستر قانونی و به صورت آزادانه مطالبات خود را مطرح کنند و نهاد‌های مردمی و دستگاه‌هایی مانند مجلس باید پرچمدار مطالبات مردم باشند و خواسته‌های آنان را پیگیری کنند. اگر این اتفاق بیفتد، اعتراضات مردم در خیابان‌ها کاهش پیدا می‌کند و دشمنان هم نمی‌توانند از مطالبات بحق مردم ما سوء استفاده کنند.

صنوف و اقشار مختلف نباید به کف خیابان بیایند!/مردم باید آزادانه مطالبات خود را مطرح کنند!

برچسب ها: مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس صنف تجمع اعتراضی مطالبات کارگران
ارسال نظر
آخرین اخبار