۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۰۱۵۶۶
پیشکسوت والیبال ایران گفت: هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال، روزهای رویایی تیم ملی بود و ملی‌پوشان و کادر فنی، توانمندی‌های خود را ثابت کردند.
کد خبر: ۱۸۰۳۳

شکست دادن تیم ملی والیبال لهستان دور از دسترس نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، عباسعلی میرحسینی در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران مرحله بین قاره‌ای لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار کرد: تیم ملی ایران در ۳ هفته برگزاری لیگ ملت‌ها، ۳ عملکرد مختلف داشت. در هفته نخست چون تیم ملی بدون بازی تدارکاتی خوب، راهی مسابقات شد، عملکرد ضعیفی را شاهد بودیم. بازیکنان با هم هماهنگ نبودند و به ویژه طاهر وادی با اسپکرها، هماهنگ نشان نداد. در نتیجه کارنامه ضعیفی از تیم ملی با جا ماند و دل کارشناسان کمی لرزید.

پیشکسوت والیبال ایران ادامه داد: من باور نمی‌کردم که تیم به این سرعت هماهنگ و معایب آن برطرف شود. همه بازیکنان و کادر فنی زحمت کشیدند تا حملات و سرویس‌های تیم، خیلی بهتر شد ولی هنوز ضعف‌هایی در دفاع روی تور و دفاع داخل میدان و توپ‌های برگشتی دیده می‌شد. هفته سوم، روزهای رویایی تیم ملی بود و ملی‌پوشان و کادر فنی، توانمندی‌های خود را ثابت کردند. باید به کادر فنی ایرانی، اعتماد می‌شد. تنها نقطه ضعف تیم ملی، دفاع روی تور و دریافت‌ها بود که مجموعه تیم نشان دادند این نقاط ضعف، قابل برطرف شدن است. آنها خودشان را پیدا کردند و به خودباوری رسیدند.

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد تصریح کرد: یکی از نقاط قوت تیم، طاهر وادی بود که از هفته دوم، خیلی راحت پاس داد و توپ‌ها را به خوبی تقسیم کرد. اسلوونی و صربستان، دیدارهای مرگ و زندگی و زندگی برای تیم ملی بود که با نتیجه ۳ بر صفر برای ایران تمام شد. در واقع، مربیان توانستند، بازیکنان را از نظر روحی و روانی به سطح مطلوبی برسانند تا در چنین دیدارهای حساسی با بهترین نتیجه برنده شوند. اسلوونی و صربستان، مقابل ما ناتوان بودند. با بهبودی مصدومان تیم، روزهای بهتری در انتظار والیبال ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: حضور داورزنی هم در کنار بازیکنان بسیار موثر بود و به آنها اعتماد به نفس داد. من اصلا انتظار نداشتم تیم ملی به این سرعت جا بیفتد. امیدوارم تیم در ادامه مسابقات، در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها و پس از آن در مسابقات قهرمانی جهان، نتایج مطلوبی کسب کند و بازیکنان، روحیه جنگندگی خود را حفظ کنند.

عباسعلی میرحسینی با اشاره به رویارویی مجدد تیم ملی ایران و لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های والیبال اظهار کرد: بازی با لهستان در این مرحله، سخت‌تر از مرحله گروهی است چون باختن در یک چهارم نهایی با شکست خوردن در مرحله گروهی، تفاوت زیادی دارد. بدون تعارف باید گفت که شانس لهستان روی کاغذ برای پیروزی در این دیدار، بیشتر است. لهستان یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدرتمند جهان است ولی شکست دادن این تیم، دور از دسترس و محال نیست.

میرحسینی در مورد تیم شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: بازیکنان مد نظر سرمربی جذب شده‌اند و تمرینات تیم از اوایل مرداد آغاز خواهد شد.

برچسب ها: تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت‌های والیبال
ارسال نظر
آخرین اخبار