۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۵۷۱۵۹
وزیر ورزش و جوانان گفت: در بحث فنی هیچ دخالتی نمی‌کنیم و از تصمیمات فدراسیون فوتبال حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۱۸۱۷۲

وارد مباحث فنی فدراسیون فوتبال نمی‌شویم/ مشکل منابع مالی و حمایتی نداریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، حمید سجادی درباره شرایط کادر فنی تیم ملی فوتبال و گزارشی که قرار بود پس از اتفاقات روزهای اخیر به وی داده شود، گفت: منتظر اعلام نظر فدراسیون هستیم. موضع ما موضع حمایتی، هماهنگ کننده، پشتیبان، حامی و انگیزه دهنده است. ما ۲۳۵ رشته ورزشی، ۵۲ فدراسیون و بیش از ۱۰۰ انجمن ورزشی، کمیته‌ها و سبک‌های را در کشور مدیریت می‌کنیم. 

وزیر ورزش و جوانان افزود: به هر حال منتظر اعلام نظر از سوی فدراسیون هستیم تا هر تصمیمی فنی که آنها بگیرند، دوست داریم حمایت کنیم. مشکل مالی و منابع مالی و حمایتی نداریم. ما برای کل بازی‌های جام جهانی قطر از ابعاد مختلف فرهنگی، گردشگری، ورزشی و ... یک برنامه وسیعی داریم تا از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و حتی به قطر کمک کنیم. دوست داریم وقتی تیم ملی در جام جهانی شرکت می‌کند، باکیفیت باشد و حضور موفقی داشته باشد. در این راه هر کمکی از دست‌مان بربیاید، در خدمت فدراسیون هستیم.  ضمناً در بحث فنی هم در کار هیچ فدراسیونی دخالت نمی‌کنیم.

سجادی در واکنش به این موضوع که آیا ممکن است برای ادامه حضور اسکوچیچ تا شهریور ماه توصیه کند؟ عنوان کرد: الان شما در دهان من حرف می‌گذارید؟ من این‌قدرها آدم ساده‌ای نیستم که این سوالات را از من می‌پرسید. ما در بحث فنی هیچ دخالتی نمی‌کنیم و از تصمیمات فدراسیون حمایت می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال به او معرفی می‌شوند یا خیر؟ یکسری اطلاعات دارم، ولی قرار نیست هر چه دارم، جواب بدم.

وی درباره منتسب شدن مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش به موضوع مطرح شدن یکی از گزینه‌ها برای هدایت تیم ملی گفت: معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی و عزیز و سرور ما است و همه جوره تا پای جان پای او ایستاده‌ایم و حمایت می‌کنیم. خودش اینجا حضور دارد و موردی باشد، پاسخ می‌دهد.

سجادی درباره انتخاب مربی خارجی یا داخلی برای تیم ملی گفت: مرا وارد مباحث فنی فدراسیون فوتبال نکنید.

برچسب ها: سید حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران
ارسال نظر
آخرین اخبار