۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۴۲۵۰۹
عضو تیم ملی سابر شمشیربازی گفت: فقط می‌دانم باید تمرین کنم، مسابقه داده و عملکرد خود را ارتقا دهم و به سایر مسائل توجه ندارم.
کد خبر: ۱۸۱۷۴

به دور از حواشی به کسب مدال می‌اندیشم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، نیما زاهدی در خصوص آمادگی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مصر که از روز جمعه آغاز می‌شود، گفت: شرایط خوبی دارم و در اردوها خوب تمرین کردم. در قهرمانی آسیا مقابل کیم از کره‌جنوبی و نفر اول رنکینگ جهان شکست خوردم. فکر نمی‌کردم بازی خوبی مقابل کیم‌ انجام دهم ولی وقتی عملکرد خوبی داشتم به این باور رسیدم که می‌توانم در قهرمانی جهان مدال بگیرم. این موضوع به من اعتماد به نفس زیادی داد و متوجه شدم سطح فنی من پایین نبوده و حتی برابر با حریفان بوده و فقط موضوع تجربه تاثیر داشت. سعی می‌کنم در مصر نتیجه خوبی بگیرم.

سابریست جوان کشورمان افزود: شرایط تیم عالی و اردوها منظم بوده و فدراسیون هم از ما حمایت کرده است در قهرمانی آسیا به خاطر یک امتیاز به ژاپن باختیم. تیم ما جدید است و من تازه به تیم اضافه شدم و تغییراتی هم انجام شده است. امیدوارم بهترین نتیجه را در مصر بگیریم.

وی در خصوص اینکه چقدر زمان لازم است تا تیم سابر یکدست شود، گفت: خیلی سخت است زمان تعیین کرد اما به این تیم امید دارم که خوب نتیجه بگیرد و قهرمان شود.

زاهدی در خصوص اینکه تیم جدید مدام با تیم گذشته مقایسه می‌شود، یادآور شد: کسی که قضاوت می‌کند باید توجه کند که تیم تغییر کرده و بازیکنان جدید به تیم آمده و طول می‌کشد تا تیم و بازیکنان با هم اُخت شوند و خوب بازی کنند. امید دارم و می‌گویم این تیم حتی قهرمان می‌شود و کره جنوبی را هم از پیش‌رو بر می‌دارد.

وی در خصوص اینکه چقدر تلاش می‌کند تا جایگاه خود در تیم ملی را حفظ کند، گفت: آرزو داشتم که عضو تیم ملی باشم و در این دو سه سال فقط در جام جهانی مجارستان شرکت کردم و مسابقه‌ای نرفتم. مربیان عزیزم به من اعتماد کردند و من هم پاسخ اعتماد آنها را دادم و نتیجه خوبی گرفتم. مسابقات مصر سخت است و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

ملی‌پوش سابر کشورمان در خصوص حواشی مربوط به انتخابات و اینکه چقدر تلاش می‌کنید که درگیر حواشی نشوید، گفت: به این مسائل فکر نمی‌کنم و فقط می‌دانم باید تمرین کنم، مسابقه دهم، عملکرد خود را ارتقا دهم و ایرادهایی که داشتم و باعث باخت من شده را برطرف کنم. به سایر مسائل توجه ندارم.

برچسب ها: نیما زاهدی شمشیربازی سابر شمشیربازی
ارسال نظر
آخرین اخبار