۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
تعداد بازدید: ۶۰۶۱۸
۱۴۰ میلیارد تومان از ۳۱۵ میلیارد تومان بودجه مصوب مجلس برای فدراسیون‌ها به وزارت ورزش پرداخت شده و ظرف یکی دو روز آینده این پول به ۲۸ فدراسیون واریز می‌شود.
کد خبر: ۱۸۸۹۳

سهم میلیاردی فدراسیون‌ها از بودجه مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مجلس امسال برای ۲۸ فدراسیون، بودجه ویژه ۳۱۵ میلیارد تومانی را در نظر گرفته است. این بودجه که در قالب تبصره ۱۴ است، با اعتراض برخی از رؤسای فدراسیون‌هایی که در این لیست مجلس نبودند مواجه شد.

حالا بعد از گذشت ۵ ماه، سازمان برنامه و بودجه ۱۴۰ میلیارد از ۳۱۵ میلیارد تومان مورد نظر را این هفته به حساب وزارت ورزش واریز کرده و قرار است ظرف یکی دو روز آینده این پول بین ۲۸ فدراسیون پخش شود.

فوتبال , مجلس شورای اسلامی ایران , کشتی ,

نکته جالب در این تخصیص این است که در نامه سازمان برنامه و بودجه میزان واریزی ۴ فدراسیون ذکر شده است. کشتی ۵۰ میلیارد تومان، فوتبال ۴۰ میلیارد تومان، فدراسیون زورخانه‌ای ۵ میلیارد تومان، فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی ۵ میلیارد تومان در این نامه برای آن‌ها تخصیص داده شده است. ۴۰ میلیارد باقی‌مانده نیز باید بین سایر فدراسیون‌ها تخصیص داده شود.

۵۰ میلیارد از ۷۰ میلیارد بودجه مصوب کشتی در مجلس قرار است در این چند روزه به این فدراسیون پرداخت شود. فوتبال نیز از ۵۵ میلیارد بودجه مصوبش، ۴۰ میلیارد تومان می‌گیرد.

برچسب ها: مجلس بودجه فدراسیون فوتبال فدراسیون کشتی
ارسال نظر
آخرین اخبار