۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲
تعداد بازدید: ۷۶۹۵۶
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم همانطور که یک جشن خوب را برای پیش‌فصل گرفتیم، یک جشن خوب نیز برای VAR بگیریم.
کد خبر: ۱۹۰۴۶

امیدوارم جشن خوبی برای VAR بگیریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، میرشاد ماجدی در حاشیه سمینار دانش‌افزایی داوران فوتبال ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کلاس بسیار خوبی برگزار شد. مدرس اسپانیایی از این کلاس تعریف کرد و گفت که تاکنون چنین چیزی را ندیده است که دوره‌ای اینگونه برگزار شود. تشکر از هیئت رئیسه، افشاریان و دبیرکل فدراسیون که یک فضای خوب و باکیفیت و صمیمی را برای داوران قبل از شروع فصل جدید ایجاد کردند. امیدواریم همانطور که یک جشن خوب را برای پیش‌فصل گرفتیم، یک جشن خوب نیز برای VAR بگیریم.

وی درباره عدم حضور داوران ایران در تورنمنت‌های بین‌المللی به دلیل عدم آشنایی با VAR گفت: ببینید، اینها کارهای تخصصی است که افشاریان و کامرانی‌فر متخصص این کار هستند و پاسخ می‌دهند.

ماجدی درباره انتصاب زارع بهعنوان مسئول صدور مجوز حرفه‌ای و صحبت‌های امروز سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ در این باره گفت: ما تمام زحمات و فشارها را از روی دوش سازمان لیگ برمی‌داریم و بر همین اساس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای را به فدراسیون فوتبال آوردیم و مسئول آن را نیز تعیین کردیم. همچنین به‌زودی وضعیت کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای نیز مشخص می‌شود. ما به جلو می‌رویم و ان‌شاءالله که خدا کمک‌مان کند.

برچسب ها: میرشاد ماجدی سیستم کمک داور ویدئویی VAR
ارسال نظر
آخرین اخبار