۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴
تعداد بازدید: ۷۶۱۰۵
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: تیم‌های خوبی در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کرده‌اند، اما امیدوارم که بتوانیم همان نتایج دوره قبل یعنی قهرمانی در انفرادی و دوبل را تکرار کنیم.
کد خبر: ۱۹۳۳۹

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، جمیل لطف‌الله نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره شرایط ملی‌پوشان در آستانه اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: بچه‌ها از لحاظ آمادگی جسمانی و تمرینی شرایط خوبی دارند، چون اخیراً در مسابقات باشگاهی حضور داشتند و دور از فضای مسابقه نیستند. فقط مشکلی که پیش اومد، این بود که تست نوشاد و نیما عالمیان اواخر هفته قبل مثبت شد، اما چند روز بعد تست رپید دادند که منفی شد. ان‌شاءالله روز دوشنبه تست PCR می‌دهند و پس از منفی شدن، در کنار کاروان اعزام خواهند شد. در مجموع ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به شرایط حریفان ایران در این رقابت‌ها گفت: تیم‌های خوبی شرکت کردند، اما امیدوارم که بتوانیم همان نتایج دوره قبل یعنی قهرمانی در انفرادی و دوبل را تکرار کنیم. مالزی تیم خوبی دارد و چند روز قبل نیز در بازی‌های کشورهای مشترک المنافع جزو چهار تیم برتر قرار گرفت، آن هم در حالی که هند و انگلیس و نیجریه حضور داشتند و رسیدن به چهار تیم برتر نشان می‌دهد که با تیم خوبی مواجه هستیم. همچنین ترکیه، آذربایجان و مراکش هم خوب هستند.

لطف‌الله‌نسبی درباره حضورش در کلاس پیشرفته مربیگری در سوئد عنوان کرد: این یک کلاس پیشرفته مربیگری است که فدراسیون جهانی برگزار می‌کند. در این کلاس ۱۲ مربی از سوئد و ۹ مربی از کشور‌های انگلیس، هند، تایلند، سریلانکا، فرانسه، چک، برزیل، آفریقای جنوبی و من از ایران حضور داریم. قرار بود دو مربی از آرژانتین و یک مربی از مصر نیز در این کلاس شرکت کنند که به دلایل مختلف موفق به انجام این سفر نشدند. حضور در این کلاس ۶ روزه ضروری بود و نباید این فرصت از دست می‌رفت. من هم با وجود اینکه کلاس مورد نظر با تمرینات تیم ملی تداخل داشت، اما با انجام هماهنگی‌های لازم در آن حضور یافتم.

وی درباره اینکه حضور همه بازیکنان برای برگزاری اردو میسر نمی‌شد و حالا که این اتفاق رخ داده، خودش در جمع ملی‌پوشان حضور ندارد، گفت: در غیاب من محمدرضا میرالماسی مدیر تیم‌های ملی تمرینات را نظارت و پیگیری می‌کند و با هم هماهنگ هستیم. این کلاس مربیگری به یکباره هماهنگی شد و شرایطش طوری بود که همزمان با اردوی تیم ملی برگزار شد، اما با توجه به اینکه کلاس خوبی است، صلاح در این دیده شد که شرکت کنم. شاید این از بخت بد ما شد که کلاس مربیگری همزمان با اردوی ملی شد و البته من نمی‌خواستم اینگونه شود. به هر حال برنامه‌ریزی کلاس از سوی فدراسیون جهانی صورت گرفت و نمی‌شد زمان آن را تغییر داد.

برچسب ها: جمیل لطف‌الله نسبی تنیس روی میز
ارسال نظر
آخرین اخبار