۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۱۵۴۹۲۲
سامسونگ انتظار دارد تا سال ۲۰۲۵ گوشی‌های تاشوی آن از سری گلکسی اس پیشی بگیرند.
کد خبر: ۲۰۰۶۷

به گزارش گروه مترجمان پایگاه خبری تحلیلی خطوط،در چند سال اخیر، سامسونگ روی سری Galaxy Flip و Fold بسیار کارکرده است. حتی سری Note را به نفع دستگاه های تاشو کنار زد. تلاش‌های آن‌ها تاکنون تا حدودی موفقیت‌آمیز بوده است و تولیدکننده کره جنوبی سهم عمده‌ای از بازار تاشو را به خود اختصاص داده است. 

طبق گزارشی که توسط The Korea Herald منتشر شده است، رو تائه مون به گزارش‌هایی گفته است که «تا سال 2025، اقلام تاشو بیش از 50 درصد از کل محموله‌های گوشی‌های هوشمند سامسونگ را به خود اختصاص خواهند داد» و تلفن‌های تاشو به زودی جای گوشی های عادی را می گیرد.اما برای اینکه سامسونگ تا سال 2025 به اهداف خود برسد، باید به بازار میان رده ها نفوذ کند.گفته شده که درسال گذشته، سامسونگ اعلام کرد که در اولین ماه پس از عرضه فروش گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 از مجموع فروش دستگاه‌های تاشو سامسونگ در سال 2020 فراتر رفته است.

سامسونگ می گوید گوشی های تاشو محبوب تر از سری گلکسی اس خواهند بود

سامسونگ علیرغم تسلط خود در بخش تاشو، به زودی با رقابت فزاینده ای مانند اوپو، شیائومی و موتورولا روبرو خواهد شد. اخیراً، شیائومی گوشی تاشو خود را به نام Xiaomi Mix Fold 2 عرضه کرده است.موتورولا همچنین Razr 2022 خود را راه‌اندازی کرد که یک گوشی تاشو دیگر با فرمت گوشی «flip» است. در حال حاضر مزیت سامسونگ این است که گوشی های اوپو و شیائومی به بازار چین محدود شده اند. باید دید وقتی این تاشوها در سطح جهانی گسترش می یابند چه اتفاقی می افتد.

 

برچسب ها: شرکت سامسونگ سامسونگ سامسونگ گلکسی زد فولد ۴
ارسال نظر
آخرین اخبار