۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۷۷۹۴۹
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: حضور تماشاگران باعث خواهد شد تا بازی‌های لیگ برتر فوتبال جذاب شود.
کد خبر: ۲۰۱۹۸

نباید از مهاجم گران قیمت پرسپولیس انتظار نابجایی داشت/ تماشاگران بازی‌های لیگ برتر را چشم‌نوازتر می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، پایان رأفت در مورد دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: در حالی که بیست و دومین دوره لیگ برتر را آغاز کرده‌ایم اما نواقصی که از گذشته وجود داشته کماکان ادامه دارد و این موضوع مانع افزایش کیفیت مسابقات می‌شود. هنوز زیرساخت‌های کافی را برای لیگ حرفه‌ای نداریم و فقدان سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) نیز مرتفع نشده است. در چنین شرایطی برخی باشگاه‌ها که مدعی قهرمانی هستند هزینه‌های بسیار زیادی را صرف جذب مربی و بازیکن خارجی می‌کنند اما نباد انتظار داشت آنها که در شرایط سخت‌افزای و نرم‌افزای مناسب خروجی خوبی داشته‌اند در ایران هم به همان اندازه موفق باشند چون امکاناتی در سطح انتظارشان در اختیار این اشخاص قرار نگرفته است. ضمن اینکه بدقولی مالی هم داریم و مشکلاتی از این دست هم ایجاد می‌کنیم.

وی درباره تقابل پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد: با توجه به این موضوع که لیگ در هفته‌های ابتدایی قرار دارد نباید انتظار داشته باشیم نمایشی فوق‌العاده را از این دو تیم ببینیم ولی در صورت حل شدن معضل حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، دور از انتظار نیست بازی زیبایی را از سوی هر دو تیم نظاره‌گر باشیم. پرسپولیس با جذب یورگن لوکادیا تیم کاملی شده چون تنها در بخش حمله بازیکن جذب نکرده بود. بازیکنان استخوان خرد کرده و قابلی به سرخپوشان اضافه شده‌اند اما نباید انتظار داشت آنها خیلی زود به شناخت متقابل از هم برسند و با درک دقیقی از نوع بازی هم در زمین ظاهر شوند. البته که در بازی نخست با ذوب‌آهن هم صاحب توپ و میدان پرسپولیس بود ولی از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده نشد تا این بازی با سه امتیاز برای سرخپوشان همراه نشود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: یورگن لوکادیا بازیکن خوبی بوده و در آیندهوون توانایی‌های بالای خود را در گلزنی ثابت کرده است. او با قراردادی یک میلیون یورویی به پرسپولیس پیوسته و اگر به درستی مورد حمایت باشگاه قرار بگیرد زود به شرایط ایده‌آل گذشته بر می‌گردد. باید به او فضای کافی داد و کمک کرد تا با آرامش شرایط حاکم بر فوتبال ایران را مورد ارزیابی قرار دهد. قطعاً این مهاجم هلندی که در سطح اول فوتبال اروپا باز کرده، در پرسپولیس می‌تواند روزهای خوشی را سپری کرد. نباید هواداران انتظار داشته باشند او سریع‌تر از حد انتظار با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ شود و بتواند مشکل گلزنی تیم را رفع کند. لوکادیا سابقه گلزنی به تیم‌های زیادی را در کارنامه دارد و اگر توقع نابجایی از او ایجاد نشود شاید بتواند در جدول گلزنان هم جایگاه خوبی را داشته باشد اما نمی‌توان با بالا بردن توقع از وی و گذاشتن شرط کسب عنوان آقای گلی، فشار منفی به او وارد کرد.

وی در مورد دیگر مدعیان این فصل لیگ برتر و دیدارهای آنها در هفته دوم تصریح کرد: سپاهان و استقلال با جذب دو مربی مطرح خارجی و همچنین صرف هزینه‌های زیاد در فصل نقل و انتقالات به دنبال ارائه بازی‌های متفاوتی هستند. در دیداری که دو تیم در هفته اول برگزار کردند شاهد اهداف مناسب هر دو تیم برای کسب نتیجه بودیم، البته در نیمه مربیان مورایس از ساپینتو بهتر عمل کرد تا سپاهان برنده شود. این دو تیم در هفته دوم با ملوان و نساجی مازندران دیدار می‌کنند که هر دو تیم نمایندگان شمالی کشور هستند و حداکثر توان خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام می‌دهند. گل‌گهر سیرجان و تراکتور هم نشان از تلاش ویژه برای نمایشی بهتر از فصل قبل هستند، هر چند نمی‌توان توقع داشت در همان هفته اول فراتر از حد انتظار ظاهر شوند. امیدوارم موضوع ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها حل شود تا در ادامه فصل شاهد بازی‌های چشم‌نوازتری باشیم.

برچسب ها: پایان رأفت پرسپولیس استقلال فولاد خوزستان سپاهان
ارسال نظر
آخرین اخبار