۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۱۱۰۹۴۰
استقلال برای بازگشت به شرایط مناسب نیاز به پیروزی برابر ملوان دارد و سپاهان در مصاف با نساجی به کسب پیروزی دیگری می‌اندیشد.
کد خبر: ۲۰۳۱۳

قوی سپید آماده کسب امتیاز از استقلال/ نساجی هم قربانی سپاهان می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد و پنج بازی دیگر فردا برگزار می‌شود.

ملوان بندرانزلی - استقلال

شکست در هفته نخست باعث شده تا دومین دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسزایی پیدا کند. استقلال در ورزشگاه آزادی مغلوب ساهان شد و این هفته تلاش کرده تا با اضافه کردن برخی بازیکنان نظیر محبی، مرادمند و قایدی به دنبال جبران شکست هفته اول و دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته باشد. آبی‌پوشان که بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان صرف قراردادهای کادر مربیان و بازیکنان خود کرده‌اند به برگزاری بازی در حضور تماشاگران معترض هستند اما ناچار هستند تا در این وضعیت برابر حریفی بازی کنند که در فصول اخیر در لیگ برتر حضور نداشته است. ریکاردو ساپینتو که گفته به شکست در گام نخست اهمیتی نمی‌دهد بدون تردید در این هفته به دنبال کسب پیروزی خواهد بود تا نشان دهد توانایی هدایت تیمی در سطح استقلال را دارد.

در مقابل ملوان که پس از چندین فصل به لیگ برتر بازگشته در بازی اول برابر پیکان مغلوب شد و در این بازی می تواند از حضور تماشاگران خونگرم خود بهره ببرد. شاگردان مازیار زارع برای آنکه در محدوده سقوط باقی نمانند نباید در گام دوم هم دست خالی زمین را ترک کند. قوی سپید انزلی به کسب نتیجه‌ای مطلوب برابر قهرمان فصل پیش لیگ برتر نیازی مبرم دارد تا بتواند با انگیزه مناسبی در هفته‌های آینده به مصاف حریفان برود.

مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان

دربی استان کرمان برای دو تیمی که وضعیت مالی خوبی دارند بدون تردید اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. مس در گام نخست برابر نساجی مازندران به تساوی یک بر یک قناعت کرد و محمد ربیعی سرمربی نماینده رفسنجان معتقد بود تیمش اسیر اشتباه داوری شده است. حال در این هفته ربیعی با شاگردان امیر قلعه‌نویی دیدار می‌کند. این مربی که تیمش هفته قبل برابر تراکتور برنده شد و از مرز هزار امتیاز در لیگ برتر گذشته،‌ بارها اعلام کرده تیم او بیش از شایر تیم‌ها قربانی اشتباهات داوری شده و این موضوع می‌تواند بر حساسیت‌های دربی کرمان بیفزاید. جایی که تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان تنها به فکر کسب ۳ امتیاز این مسابق هستند.

سپاهان - نساجی مازندران

زردپوشان اصفهان در هفته نخست دست به کار بزرگی زدند و در ورزشگاه آزادی استقلال را شکست دادند تا تیم بدون شکست فصل قبل در همان هفته نخست در خانه طعم ناکامی از کسب پیروزی را حس کند. ژوزه مورایس نشان داد تیم با برنامه‌ای ساخته و می‌تواند سپاهان را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل هدایت کند. به رغم آنکه تیم او تنها یک بازی انجام داده اما حضور بازیکنان با کیفیت و صدور کارت بازی مهره‌های خارجی سرمربی پرتغالی بخت سپاهان را برای کسب پیروزی در گام دوم مضاعف می‌کند.

نساجی مازندران در اولین بازی به تساوی خانگی رسید آن هم در شرایطی که در ورزشگاه نقش جهان که امروز هم در این ورزشگاه بازی دارد برابر مس رفسنجان به تساوی رسید. حمید مطهری که تجربه سرمربیگری را پشت سر می‌گذارد برابر یکی از مربیان نسبتاً مطرح فوتبال جهان ایستاده و بدون تردید تلاش خواهد کرد تا در این بازی نتیجه خوبی بگیرد.

اسامی داوران بازی‌های هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

ملوان بندرانزلی - استقلال
داوران: سید رضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی، مهدی اجاقی  ناظر: علیرضا یزدانی

مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان
داوران: عباس راکی، محمدعلی پورمتقی، رحیم حاجیلو، محمدعلی صلاحی  ناظر: سعید بطحایی

سپاهان - نساجی مازندران
داوران: محمدحسین ترابیان، حسن انتظاری، فرهاد فرهادپور، حسین زمانی ناظر: یدالله جهانبازی

جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

تراکتور - ذوب‌آهن
داوران: یاسر همرنگ، محسن سلطانی، مهدی سیفی، شبیر بهروزی  ناظر: رضا سخندان

مس کرمان - پیکان تهران
داوران: ایمان کهیش، محمد هاشمی نسب، محسن بابایی، امید جمشیدی  ناظر: نادر جعفری

هوادار تهران - نفت مسجدسلیمان
داوران: سعاد وفاپیشه، ایوب غلام زاده، سید یعقوب حجتی، ناصر جنگی  ناظر: حسین نجاتی

صنعت نفت آبادان - آلومینیوم اراک
داوران: احمد محمدی، مهدی شفیعی، بهزاد پناهی، یعقوب آشوری  ناظر: محسن قهرمانی

پرسپولیس - فولاد خوزستان
داوران: پیام حیدری، سعید قاسمی، حسین مرادی، فرزاد منصوری  ناظر: رحیم رحیمی مقدم

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال ایران استقلال سپاهان ملوان بندرانزلی مس رفسنجان گل‌گهر سیرجان
ارسال نظر
آخرین اخبار