۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
تعداد بازدید: ۹۳۳۹۹
مدیرعامل تسلا در توییتر خود اعلام که «در حال خرید منچستر یونایتد هستم» و چند ساعت بعد نوشت که این موضوع کاملاً شوخی بوده است.
کد خبر: ۲۰۳۴۳
نویسنده : مجتبی آزادیان

خرید منچستر یونایتد؛ شوخی جدید ایلان ماسک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و از طرفداران ارز دیجیتال دوج کوین که سابقه انتشار توییت‌های جنجالی و شوخی‌های غافلگیرکننده زیادی را دارد، صبح امروز در توییتر خود اعلام که «در حال خرید منچستر یونایتد هستم».

اما ایلان ماسک چند ساعت بعد در ادامه توییت خود نوشت که این موضوع کاملاً شوخی بوده است و قصد خرید هیچ تیم ورزشی‌ای را ندارد؛ اما اگر قرار بود تیمی را خریداری کند، آن تیم منچستر یونایتد خواهد بود، چون در کودکی طرفدار این باشگاه فوتبال بوده است.

ایلان ماسک سابقه زیادی در ارسال توییت‌های غیرمتعارف دارد، هنوز مشخص نیست که آیا او واقعا قصد خرید جدی منچستریونایتد را داشته است یا خیر. منچستریونایتد یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال است که ارزش فعلی آن حداقل 2 میلیارد پوند است. البته در حال حاضر، به خاطر فشار طرفداران برای خروج مالکان فعلی باشگاه، یعنی خانواده آمریکایی گلیزر در شرایط بحرانی به سر می‌برد. خانواده گلیرز در سال 2005 باشگاه را در یک معامله اهرمی سنگین به قیمت 790 میلیون پوند (955.51 میلیون دلار) خریدند.

به گزارش خطوط، ایلان ماسک چند ماه پیش اعلام کرد که فصد خرید شبکه اجتماعی توییتر را دارد؛ اما پس از پذیرش این پیشنهاد توسط مدیران توییتر، ماسک اعلام کرد که هنوز تصمیم قطعی برای خرید این شبکه اجتماعی نگرفته است، موضوعی که جنجال‌برانگیز شد و اکنون چالشی حقوقی برای هر دو طرف به وجود آمده است.

برچسب ها: ایلان ماسک توییتر منچستر یونایتد
ارسال نظر
آخرین اخبار