۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۷۷۴۳۹
بازیکن سابق ذوب‌آهن مدعی شده پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل شکایت او بسته بوده است.
کد خبر: ۲۰۵۴۱

ادعای بیهوده بازیکن سابق ذوب‌آهن/ نتیجه دیدار با پرسپولیس و تراکتور تغییر نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، محمدباقر صادقی دروازه‌بان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکایت از این باشگاه بابت دریافت مطالبات خود، در آذر سال گذشته با حکم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه اصفهانی را به پرداخت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان محکوم کرد.

محمدباقر صادقی اکنون با گذشت حدود هشت ماه از رأی صادره از سوی کمیته وضعیت، مدعی شده است پنجره نقل و‌ انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن به دلیل شکایت او بسته بوده و ثبت قرارداد‌های این باشگاه در فصل جاری غیرقانونی است و به همین دلیل نیز نتیجه دیدار‌های این تیم مقابل پرسپولیس - تراکتور در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر می‌تواند به نفع رقبا تغییر یابد.

در همین زمینه پیگیری نشان می‌دهد باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از صدور رأی کمیته وضعیت، در مدت قانونی اعتراض خود به این رأی ثبت کرده و به همین دلیل پرونده شکایت صادقی از باشگاه اصفهانی در کمیته استیناف باز بوده و هنوز رأی نهایی در این پرونده صادر نشده است.

کمیته وضعیت نیز به همین دلیل اجازه ثبت قرارداد بازیکنان ذوب‌آهن را صادر کرده است و تا زمان صدور رأی قطعی از سوی کمیته استیناف، این باشگاه مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان خود ندارد. با این شرایط بحث تغییر نتیجه دیدار‌های ابتدایی ذوب‌آهن در فصل جاری منتفی به نظر می‌رسد.

برچسب ها: ذوب آهن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس محمدباقر صادقی
ارسال نظر
آخرین اخبار